Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad bekvämt om man måste gå på toa på natten.Om man vill ha tyg över hela sitsen då? Eller menar de att paddingen på cykeloverallen är utbytbar?
Visa bilaga 457874
Jag har länk om admin vill ha.
Du måste ha hängt mycket i visa din flanell- och symaskinstråden för att få den där ;)
Men seriöst, reklamen har åtminstone för mig blivit bra mycket sunkigare sedan nya forumet kom igång.
Nä, sömmarna går helt fel.såg inte så bekväma ut att cykla i
Ser väldigt luftiga ut. Säkert sköna en varm sommardag.Dom här såg inte så bekväma ut att cykla i men vad vet jag.Visa bilaga 458807
Passar väl egentligen bättre på damer också även om det inte är pk att tycka så.Ser väldigt luftiga ut. Säkert sköna en varm sommardag.
Undrar lite över omgivningens reaktioner när man cyklar utan småbyxorna på sig. Förstår att modellen på bilden har småbyxorna på sig för "barnvänligheten", men i verkligheten så kör man utan.
Återstår att se!
Det där måste ju vara en vidareutveckling av denna ju.Dom här såg inte så bekväma ut att cykla i men vad vet jag.Visa bilaga 458807
Fortfarande kvar, länk:Dom här såg inte så bekväma ut att cykla i men vad vet jag.Visa bilaga 458807
Varför visas annonsen?
Annonsen visas baserat på:
- Webbplatser som du har besökt
- Produkter som ofta visas tillsammans
- Ditt besök på annonsörens webbplats eller i annonsörens app
- Information i ditt Google-konto
- Googles uppskattning av ditt intresse
Hamnade du hos Aftonbladet efter klick?
Provade inte.Hamnade du hos Aftonbladet efter klick?
Den annonsen är nu spärrad.
Hehe, nä man törs knappt skriva något på internet. Sen blir man bombarderad av irrelevant och irriterande reklam.Skulle inte skrivit i nån tråd igår vad jag tycker om Bikester?
Haha, alla gruvor i bildgåta tråden :pAlla vet hur mycket cyklister gillar att köra runt i gruvor med bil. Finns inget bättre!
Visa bilaga 476760
Hittade vart man bockar ur "personliga" annonser i telefonen idag när jag letade fix för att apparna kraschar, hoppas slippa Bikesterannonser fortsättningsvis, Bikester, tjohooo.
Självklart är det lönsamt eller att någon anser att det kommer bli lönsamt.Annonserna via Googles nätverk är "fillers" som fyller ej såld annonsplats. Bikester har köpt utrymme direkt här så att du ser den har inget med ev tidigare besök hos dem att göra.
Givetvis har annonsörerna som spårar dina besök koll på statistiken, re-targeting-annonsering som det kallas för är klart mer lönsam än slumpmässig. Fast snart har väl alla webbläsare avaktiverat tredjepartskakor som standard, då slipper vi det!
Självklart är det lönsamt eller att någon anser att det kommer bli lönsamt.
Folk är nog inte så genuint elaka att dom spenderar miljarder i onödan?
Finns ett väldigt intressant freakonomics avsnitt om det tror jag.Uber kapade väl sina digitala annonser med 80% och såg ingen som helst skillnad i effekt. Så det handlar nog mer om brådmogna marknadschefer som vill verka dugliga under två år innan de går vidare till nästa jobb än genomtänka marknadsstrategier som bygger långsiktigt värde. Men det är bara min personliga åsikt...
Och det är du SÄKER på!?Självklart är det lönsamt eller att någon anser att det kommer bli lönsamt.
Folk är nog inte så genuint elaka att dom spenderar miljarder i onödan?
Törs inte utveckla för tråden stängs nog när marr vaknat oavsett men i ditt exempel, ja.