thomaslundstrom
Aktiv medlem
[OT] Hur många semlor har du käkat idag-tråden
Smått okonventionellt:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha vad i helvete!Smått okonventionellt:
Hahaha vad i helvete!
Hatten av för grädde/bulle-ratio på den längst till höger!Blev en ny sats semmelbullar idag. Den förra hade tagit slut, innan fettisdagen. (Polisen körde förbi här på gatan och trålade efter förtida semmelätande, men vi hann gömma oss innan vi blev arresterade.)
Visa bilaga 469966
Två kollegor som ingen fick och en som du ryckte halva semlan ur handen på?3.5
Fanns inga fler på jobbet
Syftning frågas....?Sitter här och väntar på frun skall komma hem med de förbeställda semlorna!
Kvällen kommer att bli ljuvlig.
I en semmeltråd? Allt fokus på semlan!Syftning frågas....?
Jag tänker 1 al dente och 1 med värmd kardemummamjölk (2 gröna kapslar).Blir en hetvägg kl 14:30-14:33.
Jag har hört det ryktas att folk äter hetvägg med kardemumma men för mig känns detta helt klart som en hädelse. Each to their own kanske...Jag tänker 1 al dente och 1 med värmd kardemummamjölk (2 gröna kapslar).
Vi är 3 i hushållet och att köpa 3 blir obalans i universum och kartong. Så jag får offra mig och äta 2, tänker då variation.
Använder du bara mjölk?
Ahh vilka dårar det finns? jag låter hel kardemumma sjuda i mjölken, pulver är inte lika bra.Sorry, det var nog kanel jag hörde som en tokfan hällde på o inte kardemumma.
TreÅrets första och sista semla avklarad.
(räknas det som en eller två?)
Rostad lök på?Visa bilaga 470190
Lillebrors bageri gör den bästa!
Rätta takter där!Två stora på rätta dagen. Inte fuskat och ätit några innan i år eller ens förra året.