Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det som POC säljer på oss nu med kortal + devour är ju i princip det. Goggles med bågar?Sen är det ju det här med goggles och icke-ff-hjälm..
Hmm, ja. Får erkänna att det finns bilder på mig där jag gått full enduro..Det som POC säljer på oss nu med kortal + devour är ju i princip det. Goggles med bågar?
Klart man har kvar plastskivan. Rebel with a cause!Så länge du inte har kvar plastskivan bakom kassetten så kommer det gå bra.
Klart man har kvar plastskivan. Rebel with a cause!
Tänk att dyka upp på gruppride med en e-mtb med plastskivan kvar. Maximal norensk stämning.
De blir alltid sittandes, tänker att de hindrar mig från att fastna med fingrarna i skivorna vid hjulbyte ?Precis. Jag har ingen dork disk så enda spänningen i mitt liv är varningslappen på rotorn.
Klart man har kvar plastskivan. Rebel with a cause!
Tänk att dyka upp på gruppride med en e-mtb med plastskivan kvar. Maximal norensk stämning.
Happyiter som borde jobba/städa/åka till affären eller på annat sätt bidra till samhälle och familj? ?
Happyiter som borde jobba/städa/åka till affären eller på annat sätt bidra till samhälle och familj? ?
Sedan undrar jag om det här med olika skäggstilar har retts ut ordentligt i någon tråd? De flesta friluftsbaserade aktiviteter idag kräver ju minst en lättare stubb (åtminstone för män 30+) för att få acceptans i flocken men alla sub-genre inom sportskägg är så komplexa och svåröverblickade.
Ja, här behövs sannerligen en klassifikation (så vissa människor inte blandar sig med andra människor bara för att de har ett gemensamt intresse). Min skrala "skäggväxt" (kvalar knappt in som skäggväxt) diskvalificerar mig från alla seriösa hipsteraktiviteter och min lättja att raka mig varje dag (eller benen någonsin) gör att jag blir portad från seriös landsvägsaktivitet. I skogen SKULLE jag kunna passa in, men jag kör ju ff 26" så där hamnar ju min skäggväxt i skuggan... Är jag dömd att leva som en outsider?Sedan undrar jag om det här med olika skäggstilar har retts ut ordentligt i någon tråd? De flesta friluftsbaserade aktiviteter idag kräver ju minst en lättare stubb (åtminstone för män 30+) för att få acceptans i flocken men alla sub-genre inom sportskägg är så komplexa och svåröverblickade.
Landsvägscyklister har såå många saker som man borde tänka på för att passa in och inte verka nybörjare.
Vad skulle stilpolisen säga om MTB cyklister?
Har försökt gömma mitt skägg men det gick så där.....Har man inte skägg har man inte i skogen att göra.
Trodde jag hade ett gäng sådana bilder lätt tillgängliga på telefonen, men icke. Tyvärr.Cigg med filter = ocoolt.
Cigg utan filter = coolt.
Men det gäller ju generellt, inte enbart mtb/cykling.
Sen är det ju det här med goggles och icke-ff-hjälm..
Bilder på när jag röker cigg med filter? Högst osannolikt!Trodde jag hade ett gäng sådana bilder lätt tillgängliga på telefonen, men icke. Tyvärr.
Nä, tänkte på gogglesen, det är ju pinsamt på riktigt. Rökning är ju per definition helt passé eftersom bara 40+:are håller på med det ??Bilder på när jag röker cigg med filter? Högst osannolikt!
Men jag är iofs lättad över att din telefon inte är fylld av bilder på mig. ;-)
I övrigt lever jag efter Groucho Marx principer/citat: "Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others."
Detta var för övrigt en rätt träffsäker beskrivning av läget.MTB polisen har en (1) regel, se inte ut som att du kommer "fullkittad" direkt från specialized butiken. Den "äkta" mtb cyklisten har en blandning av olika delar och kläder, och från olika årgångar. Lite slitna kläder, slitna delar och repor ger i allmänhet status. En del kläder och delar är nya, andra kläder och delar är gamla, det är så det ska vara. Sedan är det bara ta fram kaffet och bullarna så är alla kompisar.
Detta var för övrigt en rätt träffsäker beskrivning av läget.
De som ser ut att ha mest koll på läget är ofta de som ser lite sunkiga ut. Att dyka upp med komplett märkes-ställ eller svart-med-svart-med-svart och loggorna på däcken övermålade med svart spritpenna ser lite för genomtänkt ut för att se ut som om man har tid att cykla. Sen finns det så klart de som cyklar jäkligt bra oavsett ?
Inget aeroskägg direkt.Har försökt gömma mitt skägg men det gick så där.....
Jeansshorts har jag nåt minne av också. Kanske olika snubbar.Måste gräva fram lite bilder på MTBstore-killen (väl) som körde ett GBG-ESS i old school skejt-skydd et.c., det var klass!
Jag hade min svarta period när jag var 13-14. Längtar inte tillbaka.Visa bilaga 476009
Once you go black!
Vi hade en kille med på en happyride för några år sedan som hade Jofa-hjälm, skyddshandskar från Husqvarna och arbetskängor på sig.Måste gräva fram lite bilder på MTBstore-killen (väl) som körde ett GBG-ESS i old school skejt-skydd et.c., det var klass!
Vitt är det nya svarta.Jag hade min svarta period när jag var 13-14. Längtar inte tillbaka.
Fabio Wibmers kollektion rakt av
Om du är osäker, kör som på landsvägen, det blir inte fel. Obs att det är ok med svarta strumpor.
Det största felet folk gör är att använda sadelväska. Jag ser inte ner på folk som pga anledning (okunskap, handikapp, rädsla, ekonomiska skäl) bryter mot klädkodex, men sitter det en skramlande sadelväska på cykeln är min gräns passerad.
Ditt påstående som jag läser det:man behöver inte köpa en massa svindyra hippster kläder, ett par arbetsshorts och en flanellskjorta och sen knäskydd räcker.
Hade inte president Berdimuhamedov en byggtråd om sin Turkmenistan-fatbike?
Ditt påstående som jag läser det:
Man behöver inte köpa hipster-kläder, det räcker med att köpa hipster-kläder.
Det första som kommer upp när jag googlar Hipster Look.sen när vart snickarshorts och flanellshorta hipster ? , vet inte i vilken värld du lever i men för mig är hipster färgstarka kläder som är 2 storlekar för stora.
Säker på att du inte blandar ihop hippies och hipsters och 1970-tal och 2010-tal? ?sen när vart snickarshorts och flanellshorta hipster ? , vet inte i vilken värld du lever i men för mig är hipster färgstarka kläder som är 2 storlekar för stora.