Den här kombon - kan den vara rätt tänkt som alternativ till ovan nämna Schalbevarianter? Verkar finnas i lager och rea på det ena...
Bak =
Maxxis Minion DHR II Hinten WT 29 x 2.40" TR EXO Dual 60 Folding
With the side knobs of the legendary DHF, which were somewhat widened for even better cornering grip, he has extreme cornering grip. The center knobs have tapered lugs for better acceleration. To the studs improve the transition notches...
www.bike-discount.de
Fram =
Maxxis Minion DHR II Rear WT 29x2,40" TR EXO 3C MaxxTerra Folding
With the side knobs of the legendary DHF, which were somewhat widened for even better cornering grip, he has extreme cornering grip. The center knobs have tapered lugs for better acceleration. To the studs improve the transition notches...
www.bike-discount.de
Eller alternativt Fram =
Maxxis Assegai WT 29x2.50" TR EXO 3C MaxxTerra 60 Folding Tyre
Product features - Maxxis Assegai WT Use: AM, EN Size: 29" x 2.50 WT ETRTO: 63 - 622 Version: EXO, TR Compound: 3C MaxxTerra Carcass: 60 Color black Weight 1020g (manufacturer information)...
www.bike-discount.de
Assegai är 2.5" Nu har jag Schwalbe som är 2.35. Det ska enligt siffrorna skilja mindre än 4 mm på bredden. Bredden har jag nog marginal för vid framstänkan. Men hur skiljer profilen? Blir diametern större så kan det bli tajt.
Rullmotstånd bekymrar mig inte jättemycket. Allt har ju gränser, men motion har jag hört att jag mår bra av...