Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara intresserad av Tune sadeln. Och ja den kommer hamna på en Cannondale ;) Krya på dig! Alltid lika kul med uppdateringar.
Låter magiskt! Skulle behöva hjälpa med att.... *trumvirvel*... byta ut Fatty gaffeln till en LEFTY!!Vi får styra upp en sadel/spinergy avlämning och Cannondale mys mekande när jag febrat färdigt här!=)
Pegoretti style!Alltså....tanken finns ju...kanske låta dem gå loss på deltan...
Slaten blir ju grym! Även om det inte var med mening så tycker jag nog att den "fadade" styrlindan är bra mycket snyggare än vad en monokromt grå hade varit. Det hade förmodligen set ganska dött, tråkigt och livlöst ut. Jag tror att det var universum som talade till dig när det vart "fel" där ;-)
Slaten blir ju grym! Även om det inte var med mening så tycker jag nog att den "fadade" styrlindan är bra mycket snyggare än vad en monokromt grå hade varit. Det hade förmodligen set ganska dött, tråkigt och livlöst ut. Jag tror att det var universum som talade till dig när det vart "fel" där ;-)
Haha, whatever floats your boat! Jag kan förstå att man som designer till slut blir less på allt som är relaterat till en viss stil (oavsett stil) och för egen del, när man inte behöver ta hänsyn till någon annan, vill utplåna alla spår av onödigt lull lull. Sen om det är så du resonerar vetifan.Jag är lessen att göra dig ledsen...men ny styrlinda dimper snart ner i postlådan=)
Haha, whatever floats your boat! Jag kan förstå att man som designer till slut blir less på allt som är relaterat till en viss stil (oavsett stil) och för egen del, när man inte behöver ta hänsyn till någon annan, vill utplåna alla spår av onödigt lull lull. Sen om det är så du resonerar vetifan.
Fantastiskt! Jag vill bara halvvarna för Tufo Diamond: de är smidiga att montera och håller bra samt greppet är helt ok, MEN de är tröga, obekväma och ospänstiga som en gammal slapp gubbslida (tack för det nya ordet). Sammantaget ett användbart men onjutbart däck.1:a April, och på skämtens dag introducerade jag "pull my finger" skämtet för mina barn, det var med glädje jag såg min 3 och 5 åring slåss om att få dra pappa i fingret och sedan skratta när gubbslidan smällde av, både snabba "tjuuuiii" och "frappfrappfrapp" hanns med.
Men nu till det viktiga, måste ge posten en eloge, de leverar bra snabbt nu för tiden, varken 5g master, vaccin eller statsanställda judiska rymdödlor hindrar dem, jag skulle vilja påstå att postnord just nu är den bäst fungerande distributionskedjan i sverige just nu.
Ta i trä.
Titta bara:
Hjul redo för klarlack efter lite svart färg och guldrandning, samt att tubdäcken trillade hem i dag med.
Visa bilaga 479092
Och även bromsarna är nu klara, det trasiga handtaget är bytt, den röda färgen och loggorna är borta, samt att oken fått lite guldfärg.
Visa bilaga 479095
Jag tänkte återvinna kolfiberstolpen från SLaten till frugans Black inc, den är ju kolfiber så den borde vara lätt.....not.
Visa bilaga 479097
Om vi gnuggar bort loggorna då? 5 gram....
Visa bilaga 479096
Det verkar vara den där aluminiumklumpen längst upp som väger.
Visa bilaga 479098
Kram.
Fantastiskt! Jag vill bara halvvarna för Tufo Diamond: de är smidiga att montera och håller bra samt greppet är helt ok, MEN de är tröga, obekväma och ospänstiga som en gammal slapp gubbslida (tack för det nya ordet). Sammantaget ett användbart men onjutbart däck.
Inte ett april skämt men kan du inte svänga ihop en Cannondale MTB till Zwift!?! Och en temporam...
Då sparar jag mina drops lite längre :DJa....kanske dyker upp....;)
Så länge det är idéer på nya byggen du stoppar i Alfaalfa är det okej med mig.Känner mig lite som en feeder...
www.instagram.com
PANTONE!!!! Gillar massor!Det där blir grymt! Skickar med en till inspirationsbild till på en favorit från en favoritkonstnär:
https://www.instagram.com/felipepantone/![]()
Black inc:en kommer ju att bli episk!
En av mina snyggaste cyklar är helt klart min Cannondale Rush 3 från 2007, mmmm rå alu! Mmmm lefty! Me loves that bike!
Fantastisk läsning! Hojta om du vill ha sällskap på gravelrundan.
Det var vackert! Vore det inte så jäkla jobbigt att rawa cyklar skulle jag göra det oftare! Har iofs bara gjort det en gång och det projektet är ännu inte klart... färgen är ju borta men nu skall ytan fixas till... ?Det är så jävla snyggt, man får sånna där Terminator vibbar liksom!
En kollega har en CAAD13 prototyp ram som han har polerat, och sedan vaxat med något slags vapen vax(jänkare vettu) som gör att den får en liten mörk toning i "poleringen". Gaffeln är en alu prototyp med.
Visa bilaga 482253
Det är så jävla snyggt, man får sånna där Terminator vibbar liksom!
En kollega har en CAAD13 prototyp ram som han har polerat, och sedan vaxat med något slags vapen vax(jänkare vettu) som gör att den får en liten mörk toning i "poleringen". Gaffeln är en alu prototyp med.
Visa bilaga 482253
Varför förstördes dessa? Jag har då sett 26or till salu med alu-framtriangel och kolfiberbaktriangel till salu både här på happy och blocket.är inte deras ramar där de blandade kolfiber o Alu bland de ballaste. Självklart ska då alun inte vara lackad med annat än möjligen klarlack. Synd att man inte kan få tag i den gamla scalpelen med det. De förstördes ju alla, eller finns kanske någon kvar hos cannondale själva.
Pratar inte om svingen. Den har alltid varit i kolfiber vid kedjestag. De hade en för os (var det i Peking eller?) där diagonalrör och överrör var i kolfiber. Likt six13 på racer. Dessa byggdes för OS för att vara så lätta som möjligt, men bara för att hålla typ 100 mil eller liknande. Hörsägen säger att de efter OS knäcktes över en containerkant för att de aldrig skulle slippa ut på marknaden någon bakväg (och ge dem skit för att de inte höll).Varför förstördes dessa? Jag har då sett 26or till salu med alu-framtriangel och kolfiberbaktriangel till salu både här på happy och blocket.
Ahaaa! Då är jag med och ja, de verkar ju ha sett riktigt stiliga ut!Pratar inte om svingen. Den har alltid varit i kolfiber vid kedjestag. De hade en för os (var det i Peking eller?) där diagonalrör och överrör var i kolfiber. Likt six13 på racer. Dessa byggdes för OS för att vara så lätta som möjligt, men bara för att hålla typ 100 mil eller liknande. Hörsägen säger att de efter OS knäcktes över en containerkant för att de aldrig skulle slippa ut på marknaden någon bakväg (och ge dem skit för att de inte höll).
ser ut som att det var athen 2004De hade en för os (var det i Peking eller?)
Så var det ja. Peking kändes för nytt :-)ser ut som att det var athen 2004
![]()
Spitzen-Bikes im Ruhestand: Sausers Olympia-Bike Cannondale Scalpel
Auf jede Olympischen Spiele wird beim Material jeweils speziell aufgerüstet. Das war auch damals nicht anders. Eines der wohl interessantesten Olympia-Bikes des Jahres 2004 war Christoph Sausers Cannondale Scalpel. Hier wurde Leichtbau auf die Spitze getrieben, nie aber darüber. Wir holen dieses...www.ride.ch
Mountain Cross låter som en biltemahoj.Erkänn att dessa är dina verk! :)
![]()
Erkänn att dessa är dina verk! :)
![]()
![]()
Erkänn att dessa är dina verk! :)
![]()
![]()
Kan du fixa en rabattkod isf? ?MEN, de här har jag designat, så skit i hojarna och köp ett par vettiga kängor i stället=)
Visa bilaga 482728