Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
”Apart from the chain, Linkglide components will not be compatible with current Hyperglide components.”Borde inte kasetten vara kompatibel med befintliga 11 delade reglage å bakvxl? Eller har denna annan kabel pull? Av artikeln fick jag intrycket av att allt behövde bytas?! ?
Snarare tvärtom, Cues har linkglide-teknik, är tillgängligt att köpa och kommer på ett gäng lägre specade 2024-hojar. Tanken är att Cues ska ersätta serierna under deore.Dog detta ut? eller vad hände?
Lanserades under pandemin och komponentbristen gjorde att delarna inte fanns för att använda på oem cyklar. Nu skall det dock vara några modeller med linkglide till våren.Dog detta ut? eller vad hände?
Dem har gått ut och sagt att dem 11-delade kedjorna är helt kompatibla bara att dem har en linkglide brandad kedja för att "förenkla" det för kunden.Jag är rätt säker på att jag läste att alla linkglide har gearspacing som gamla 11 delade.
De har väl annorlunda växlingsramper, och kanske design på kedjan, men eftersom man kan använda alla möjliga olika märken med varandra så skulle det förvåna mig om det inte gick att använda 11delade kedjor och kassetter till gamla hg-11delade växlar.
Skall också funka att använda samma växelförare med 9, 10 och 11-delat (med olika reglage)