Laan84
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Han kanske gjorde det och ”åkte dit” ?Ni menar att detta är en kille som gömmer både inkommande utgående paket?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han kanske gjorde det och ”åkte dit” ?Ni menar att detta är en kille som gömmer både inkommande utgående paket?
ooohhhDen här har väl redan figurerat här på blocket tråden vill jag minnas, typ förra hösten. Känner igen både cykeln och även annons texten. :D
Den där jäkla autokorrektionen...
han ger sig inte https://happyride.se/annonser/cannondale-f-si-carbon-2.137469/Hojen blev 11000kr dyrare på happy...
![]()
Säljes: Cannondale F-Si carbon 2
cannondale f-si carbon 2 2016 Storlek L Hjulset Carbon CZero Superlight Hi-Impact , Tubeless Ready Cannondale sadelhappyride.se
Han slaktar för fullt, men enligt alfaalfa är det grönt.Haha det är ju han igen! Nära att jag köpte ett par bromsskivor av honom för ett par år sedan. Verkade lite fishy så jag tackade för mig och önskade lycka till med cyklingen. Fick inget mer svar sen...
Ingår kanske passande pedalerDenna tycker jag är lite rolig:
Visa bilaga 488342
skönt med skivbromsar och fälgbroms :D saknas ett ok bara :D
skönt med skivbromsar och fälgbroms :D saknas ett ok bara :D
Ja men bra gummi så sänker det säkert farten iaf :DFrågan är hur bra frambromsen funkar på den fälgen ?
Denna tycker jag är lite rolig:
Visa bilaga 488342
Speciellt om man påstår sig vara cykelhandlare.Hmm bra knep att tolka Set som en 5a det drar ju upp värdet en 10k lr så, + poäng för kreativitet.
Sen är den oxå 5k billigare att köpa på hemsidan än på happy tydligen.
Man kan ju tycka att ngn som har 2st "R5"or borde kunna se att de skiljer sig lite åt..
![]()
Säljes: Cervelo R5 - Campag Athena - Size 51/XS
Good condition Cervelo R5 complete campag athena groupset. Deda Elementi SL 38 mm Carbon Clinchers (msrp 15000kr) Prohappyride.se
Kärt barn...?Fabriksny men ändå använd?
Har folk tröttnat på nyskick och börjat med Fabriksny?
2021 så kanske hoppas få mer begagnad än vad man gett för ny cykel?Kärt barn...?
Är det inte lättare att (försöka) åberopa öppet köp eller ångerrätt i det fallet man sitter med en fabriksny, oanvänd cykel köpt från butik nyligen?
Det skulle kunna vara en orsak.2021 så kanske hoppas få mer begagnad än vad man gett för ny cykel?
Jösses.Ett vevparti avplockat från en cykel... och obetydligt använd och fint skick, fast bättringsmålad...
Till skillnad från ett vevparti som slitits utan att det suttit på en cykelEtt vevparti avplockat från en cykel... och obetydligt använd och fint skick, fast bättringsmålad...
Är det inte bara reflektioner du ser? Eller var ser du att den är målad?Ett vevparti avplockat från en cykel... och obetydligt använd och fint skick, fast bättringsmålad...
Man ser skavet och sen hur en del av det har fått en klick färg.Är det inte bara reflektioner du ser? Eller var ser du att den är målad?
Tycker det ser rätt så spraymålat ut vid pedalfästet. Och någon repa därtill.Är det inte bara reflektioner du ser? Eller var ser du att den är målad?
Tycker det ser rätt så spraymålat ut vid pedalfästet. Och någon repa därtill.
Man ser skavet och sen hur en del av det har fått en klick färg.
Sökord, sen är ju även efter sektgruppen gravelbike Sweden alla cyklar en gravelcykel.Visst kan lätt barn ha många namn, men i just det här fallet är det väl trots allt så att cykeln i fråga är en cyclocross; endast en cyclocross och ingenting annat.![]()
Säljes: Specialized Crux
Säljer min färggranna gravel, cykelcross CX. Kärt barn har många namn. Specialized Crux aluminihappyride.se
Fast det är ju trots allt en inre obetydlig skillnad på en gravel och en cyclocross när det kommer såväl till användningsområde som (kör)egenskaper. Och just Crux är ju en uttalad cyclocross.Sökord, sen är ju även efter sektgruppen gravelbike Sweden alla cyklar en gravelcykel.
Jag tror att de flesta skulle kunna nöja sig med upp till 40mm däck. Gravel är ju uppdelat till emaljmuggar eller lycra nu så den passar nog bra för många.
Av ren nyfikenhet. Kan du presentera den korrekta definitionen av en gravelcykel?Visst kan ett barn ha många namn, men i just det här fallet är det väl trots allt så att cykeln i fråga är en cyclocross; endast en cyclocross och ingenting annat.![]()
Säljes: Specialized Crux
Säljer min färggranna gravel, cykelcross CX. Kärt barn har många namn. Specialized Crux aluminihappyride.se
Edit: stavfel.
Nej, det vill jag nog inte påstå att jag kan. Däremot är en cyclocross en bra mycket mer specifik cykeltyp, än en "gravel". Precis som @mzi beskriver. Med anledning av det tycker jag att det är olyckligt att beskriva en Crux som "gravel, cyclocross CX".Av ren nyfikenhet. Kan du presentera den korrekta definitionen av en gravelcykel?
Alla cyclocrosser är gravelcyklar men alla gravelcyklar är inte cyclocrosser? ?Definition:
En gravelcykel är en cykel man kan cykla på grus med, dvs någon av:
* Landsvägscykel
* Gravelcykel
* Cyclocrosscykel
* Landsvägshybrid
* Herr-/damcykel
* MTB-hybrid
* HT MTB
* FS MTB
* BMX
* Trial
(Med reservation för att jag missat några.)
cykel, motorcykel, sparkcykelEn cykel är en cykel man kan cykla på, dvs någon av: