(OT) Hur många dar utan dusch ?
Lady och Lufsen?Har inte att göra med att jag är man. Har att göra med förhållandet hon vs mig i sitt yrke.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lady och Lufsen?Har inte att göra med att jag är man. Har att göra med förhållandet hon vs mig i sitt yrke.
Jag duschar varje dag, men använder bara schampo etc. varannan dag om ens det. Tränar varje dag så får en ganska riklig genomströmning av porerna. Luktar inte svett (är väldigt säker...).
Väldigt många som är sugna på att kommentera att det verkligen inte fungerar för andra, har ni verkligen märkt det eller är det bara något man säger? Jag har nog bara märkt av en BO på en person totalt i mitt liv och då har jag berättat det.
renhetsnormen
Journalist på public service?Bara nyfiken vilket jobb i sverige 2021 som förbjuder en att träffa vissa män
Heh. Jag har som mål att byta sängkläder varannan vecka, men ofta blir det först var tredje.. ett lakan håller ju ändå typ tio år med 2-3 st i rotation..kan berätta om försök som nasa gjort inför långa rymdfärder. vad händer egentligen om man behåller kläderna på dygn efter dygn?
ja en oväntad effekt var att underkläder löste upp sig i atomer och blev trasiga efter typ 3 veckor. minns inte vilka material som var aktuella, men det oväntade problemet tarvade på lösning.
i vardagen finns det nog folk som inte byter sängkläder på 2-3 veckor. men så länge bör man inte vänta om man vill behålla dem intakta. det vi utsöndrar via huden är mer aggressivt än vi föreställer oss.
Napoleon tillskrivs ngt sådant.sen apropå guaruska och brudarna minns jag att jag läst om någon potentat eller kunglighet som något hundratal år tillbaka skrev till sin gemål att nu var han på väg hem inom några veckor, och om hon vänligen inte skulle tvätta sig under tiden, underförstått att han önskade att en viss naturlig doft skulle infinna sig.
Vi var nog ute iaf två veckor nån gång, kockarna fick duscha men vi andra blaskade väl mest av oss med vatten. Har varit på semester rätt nyligen där jag bara badat i sjöar och likande utan tvål någon gång om dagen som tvätt, det har räckt utmärkt för välmåendet i sig och så länge sällskapet gör lika har ingen klagat på doften.Det lär väl finnas någon form av anledning varför försvaret utbildar en att utföra visst underhåll av kroppen dagligen. Misstänker att det är lärdomar dragna från diverse krig som säger att om man inte tvättar sig så går man sönder. Tror vi inte var ute mer än 5-6 dagar utan tillgång till dusch i den verksamheten. Körde cykelsemester med farsan för ett gäng år sedan och jag minns inte riktigt men jag tror att det var dusch i stort sett varje dag (jag var lite feg och gillade att bo på camping istf i skogen) förutom någon dag där vi tältade vid en sjö men då var det bad, det minns jag :)
2-3 veckor?!? ? Man har väl annat att göra på dagarna än att byta sängkläder.kan berätta om försök som nasa gjort inför långa rymdfärder. vad händer egentligen om man behåller kläderna på dygn efter dygn?
ja en oväntad effekt var att underkläder löste upp sig i atomer och blev trasiga efter typ 3 veckor. minns inte vilka material som var aktuella, men det oväntade problemet tarvade på lösning.
i vardagen finns det nog folk som inte byter sängkläder på 2-3 veckor. men så länge bör man inte vänta om man vill behålla dem intakta. det vi utsöndrar via huden är mer aggressivt än vi föreställer oss.
Och utan bad & vattenslang osv. Borsta tänderna och tvätta händerna är tillåtet. Vad är erat rekord ? Vem har klarat sig längst innan ni gav upp försöket ? Bara ärliga svar tack. Mitt eget resultat är hemligt.
Jag undrar mest bara: Varför? I vardagen?
Det trodde jag med, tills min frisör tyckte att jag hade väldigt mycket mjäll och så.Ett tips är att sluta använda schampo och låta det vara. Så tvättar man sig med vatten och någon naturlig tvål. Hårbotten slutar spruta ut fett och håret mår toppen
Jag testade att sluta med schampo och istället bara skölja ur håret noggrant med vatten vid dusch som experiment för några år sedan när folk började snacka om "no-poo", "balsammetoden" osv. Gick väl sådär. Jag höll ut i kanske fyra månader, men hade ofta klåda i hårbotten och började typ fjälla efter ett tag. Håret såg dock friskt och sunt ut, så kan kanske förstå grejen. Balsammetoden gav ungefär samma resultat.Ett tips är att sluta använda schampo och låta det vara. Så tvättar man sig med vatten och någon naturlig tvål. Hårbotten slutar spruta ut fett och håret mår toppen
Chips? På en onsdag?Jag slutade med schampo när de började ha microchip i det. Inget sånt på min kropp tack.
Alla vet väl att ödlefolket skapat "vaccinet" genom att använda lika delar chemtrail, 5G och mikrochips. Allt enligt deras PLANdemi att hindra DIFare från att gå på matcher. 100% Degerforsare bakom det här.Chips? På en onsdag?
Dessutom har ju corona gjort att det är brist i hela världen på microchip. Skumt bara att bristen kom i samband med att vaccinationerna tog fart, har de hittat en annan användning för dessa?
Tror fan det är brist på dem om de finns i schampo.Chips? På en onsdag?
Dessutom har ju corona gjort att det är brist i hela världen på microchip. Skumt bara att bristen kom i samband med att vaccinationerna tog fart, har de hittat en annan användning för dessa?
Jag hoppas att det var Degerfors du syftar på när du skriver DIF, annars är ju det andra DIF, dvs Djurgården, det enda lag som inte drabbats av coronarestriktionerna. 8 åskådare är ju som en vanlig hemmamatch för de hemlösa.Alla vet väl att ödlefolket skapat "vaccinet" genom att använda lika delar chemtrail, 5G och mikrochips. Allt enligt deras PLANdemi att hindra DIFare från att gå på matcher. 100% Degerforsare bakom det här.
Alltid dessa Degerforsare.
Inte konstigt de blir flottigt?I schampot???
Jag testade att sluta med schampo och istället bara skölja ur håret noggrant med vatten vid dusch som experiment för några år sedan när folk började snacka om "no-poo", "balsammetoden" osv. Gick väl sådär. Jag höll ut i kanske fyra månader, men hade ofta klåda i hårbotten och började typ fjälla efter ett tag. Håret såg dock friskt och sunt ut, så kan kanske förstå grejen. Balsammetoden gav ungefär samma