Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har inte cykeln här så jag kan kolla men det står 15mm QR på båda. Borde inte de passa?Det tror jag inte däremot passar väl inte hjulet?
Aj fan, så illa är det kanske..Mm men tänkte att den nya är 110mm o den gamla är 100?
Tror det är kört men det kollar du snabbt.Aj fan, så illa är det kanske..
Ja hjulen är lite roligare på 900an. Men dämparn är ju mycket roligare på 950an...
FOX 32 Float Performance Air FIT4 3-Modes Ride Loc 15mm QR axle / tapered steerer Lockout / reb. Adj. / 100mm travel
RockShox Judy Silver TK Solo Air, 15 x 110 mm QR axle / Tapered Steerer / Reb. Adj., Lockout / 100 mm travel
JaTror det är kört men det kollar du snabbt.
Inga problem alls om du vill ta med framhjulet. Är gaffel bättre så kanske hjulet är ok också. Tänkte inte så innan av nån anledning.Ja
15x110 på Rockshox
15x100 på Fox
Men är det inte värt att flytta gaffeln ändå? Den känns så mycket bättre och lättare.
vad är den stora fördelen med 110 istället för 100.
Det går kanske att ekra om hjulen?
Nja hjulet är ettt tråkigt Syncros med 21mm bredd. Blir nog till att ekra om ifall jag ska flytta gaffelnInga problem alls om du vill ta med framhjulet. Är gaffel bättre så kanske hjulet är ok också. Tänkte inte så innan av nån anledning.
110 ska väl flexa mindre men det blir väl i så fall spännande att se om du märker det.