Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tror jag har ett fulcrum bakhjul i bra o ha förrådet kan kolla imorrnkväll efter ja kommit från jobbetNågon i sthlm som sitter på en body som passar ett Shimano deorenav, 10-delat, typ:
![]()
Shimano 8-/9-/10-/11-speed Freehub Body for LX FH-T660 / FH-T670 / FH-T675
Shimano Freehub Body for LX FH-T660 / FH-T670 / FH-T675 as a spare part This Shimano freehub fits the LX FH-T660, FH-T665, FH-T670 and FH-T675 City & Touring rear hubs. It is made of steel and can be combined with a Shimano MTB 8- to 11-speed cassettwww.bike-components.de
Alternativt ett bakhjul för fälgbroms och qr, 135mm navbredd till hybrid som passar 10-delat?
Någon som har en SRAM 13 mm distans för vevparti med 30 mm axel liggandes?
Har allt möjligt i lådorna för bockstyrehojar.
www.cykelgear.se
Exakt en sån. Skulle återmontera ett gammalt SRAM-vevparti och saknade distansen. Kom på att jag skickade den med ett Quarq Red som såldes för nåt år sedan. Du får gärna kolla om du har en liggandes.![]()
Sram Axel Spacer BB30 13 MM
SRAM axelspacer till BB30 axel (30 mm). Avståndsbrickans tjocklek är 13 mm. Används i höger sida (Drive Side).www.cykelgear.se
en sån? kan finnas kollar imorrn kväll
Ja kolla gärna om du har nåt i gömmorna ?tror jag har ett fulcrum bakhjul i bra o ha förrådet kan kolla imorrnkväll efter ja kommit från jobbet
var rätt säker de satt på ett gammalt vevparti men hittar varken vevparti eller ring skumt nog och har inte minne av att ja sålt de heller....Exakt en sån. Skulle återmontera ett gammalt SRAM-vevparti och saknade distansen. Kom på att jag skickade den med ett Quarq Red som såldes för nåt år sedan. Du får gärna kolla om du har en liggandes.
har ett fulcrum cx fälbromsat halvnött i bromsbanan o o höftar ja me tumstocken e de 130 135 nånstans över navet finns i västerort kvällstid alt sjöstan dagtid kommande veckaJa kolla gärna om du har nåt i gömmorna ?
Har skickat pm.har ett fulcrum cx fälbromsat halvnött i bromsbanan o o höftar ja me tumstocken e de 130 135 nånstans över navet finns i västerort kvällstid alt sjöstan dagtid kommande vecka
Du har pm!@slice me nice Jag är spekulant på den. Vad gillar du för öl?
Har inte gjort service på en luftgaffel än så det blir bra övning. Med lite kärlek så är den väl inte sämre än en Suntour med stålfjäder som vi har på en cykel här tänker jag.
vart i landet ? jag har en låda me reservdelshandtag i sthlm västerort11-årige sonen kom precis hem med en blåslagen axel efter att ha cyklat omkull pga att bakbromsen inte tog på hans cykel. Det visade sig att någon roat sig med att skruva bort luftningsskruven på bromshandtaget när cykeln stod utanför skolan.
Om någon har ett defekt Shimanobromshandtag liggandes i skrotlådan och kan tänka sig att skruva bort luftningsskruven så köper jag den gärna.
Har ett Tiagra vänsterreglage (4600) till övers, det är också tvådelat så borde väl funka. Till ett härke kanske det är ok att hantagen inte matchar. Skänkes mot porto.Någon som sitter på ett fungerande Clarisreglage vänster för tvådelat? Modellbeteckning ST-2400-L. Håller på och mekar ihop ett sommarpendlingshärke som skall ersätta den bortskänkta Land Rovern. Konstaterar när jag skall växla för att dra ur gammal vajer att reglaget saknar lilla spaken för växling. Den är avbruten inuti reglaget. Finns ju andra lösningar men tänkte att det är värt att fråga här. Lämplig ersättning erbjuds såklart.
Superbra. Jag skickar PM. Tack!Har ett Tiagra vänsterreglage (4600) till övers, det är också tvådelat så borde väl funka. Till ett härke kanske det är ok att hantagen inte matchar. Skänkes mot porto.
Jag är intresserad. Var finns prylarna?Lite saker som blev över från en renovering.Visa bilaga 494189Visa bilaga 494190
Gävle men kan skickas.Jag är intresserad. Var finns prylarna?
Vi har gjort upp om detta. Barncancerfonden vann. Stort tack för reglaget Marte.Superbra. Jag skickar PM. Tack!
Jag lyckades riva ur skruvarna på mina reglage vid en krasch, det fungerar utmärkt med passande maskinskruv och o-ring.11-årige sonen kom precis hem med en blåslagen axel efter att ha cyklat omkull pga att bakbromsen inte tog på hans cykel. Det visade sig att någon roat sig med att skruva bort luftningsskruven på bromshandtaget när cykeln stod utanför skolan.
Om någon har ett defekt Shimanobromshandtag liggandes i skrotlådan och kan tänka sig att skruva bort luftningsskruven så köper jag den gärna.
RockShox powered by SRAM - TK (?)
Återigen, jag kan inte ett smack om dämpade gafflar men kom över en till i en bytesaffär, men jag vet att det är komponentsbrist och det finns säkert någon som har användning för den här. Inget reglage för remote finns med, men är övertygad om att ni MTB cyklister har ett sådant tillgängligt ändå...
Är den värd 2 flaskställ till mitt touring-härke? Annars bortskänkes mot avhämtning i Centrala GBG.
gissar du inte är så sugen på skicka den på posten ?Testar igen!
Rockshox XC30 är det tydligen! Får jag inget svar idag så åker den i till återvinningsstationen tyvärr.
gissar du inte är så sugen på skicka den på posten ?
Dåligt med grejer att byta emot.Jag har ett gäng 80mm fälgar 24h för tubdäck, kan byta bort en eller ett par mot nåt kul om nån är sugen
Länk: https://happyride.se/annonser/forza-cirrus-pro-t80.155903/
Är 1000kr styck rimligt?Dåligt med grejer att byta emot.
Men vad vill du ha för dom?
Om du kan tänka dig att ha det liggandes till dess att jag kommer upp till Sthlm nästa gång tar jag det mer än gärna.Bortskänkes. Solna.