Makten
Aktiv medlem
Hur tränar man (lvg)
Det är just det jag inser och därför undrar varför man ska behöva hitta på motivationsfaktorer istället för att göra det man blir motiverad av helt utan yttre åtgärder.Du får nog inse att det är just olika saker som olika personer tycker är roliga och som därmed motiverar.
Javisst. Vem har gjort det?Att utgå ifrån att det man själv tycker är grejen med cykling är allas grej känns rätt ego.
Du väljer alltså själv att göra precis som det du nyss ansåg vara "ego"? Verkar lite ofiffigt.men detta är ju happy då då ska man ju likt en heltidspolitiker gå på sin linje utan hänsyn till annat. Så Mao är min åsikt/clickbait (iaf i denna tråden) att alla som inte har en wattmätare och kör strukturerade pass är amatörer som borde köpa sig en picknickkorg och en hybrid från XXL, företrädesvis med elassistans och day time running lights.
Exakt.alternativt så gör alla som dom vill och mår bra av det.
-----
Brasklapp för att jag eventuellt inte förstod vad du skrev. Jag har inte läst hela tråden, bara fascinerats lite över alla föreslagna metoder för att komma till skott och göra något som man uppenbarligen egentligen inte tycker är särskilt roligt. Verkar skitjobbigt.