thomaslundstrom
Aktiv medlem
Hansens cykelløb 2020
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilket är...?Lefty sa:Samtidigt som Sveriges största Gravel lopp! :-D
FredrikCPH sa:Strålande arrangemang, glass, pasta, burgare och pilsner och dessutom sjukt lerigt 2019 ;-)
CW sa:Vilket är...?Lefty sa:Samtidigt som Sveriges största Gravel lopp! :-D
HP sa:CW sa:Vilket är...?Lefty sa:Samtidigt som Sveriges största Gravel lopp! :-D
https://www.vasaloppet.se/lopp/cykellopp/cykelvasan90/
Vi får ju verkligen hoppas att dom ändrar på reglerna innan loppet för det lär ju vara i princip omöjligt att lyckas med detta.jo, fast när man läste det finstilta så gäller det bara personer som kan uppvisa ett negativt test senaste 72h, så inte så mycket värt för mig iaf. Såg annars fram emot den årliga cykelturen till Gilleleje för att äta glass.
#danskjävlarNytt besked
![]()
Beskedet: Gränsen mot Danmark öppnar inte
Särskilda skäl och negativa covid-19-test krävs.www.sydsvenskan.se
Är det någon som tänkt köra 2021? Det går tydligen på min födelsedag :) Hade varit grymt kul att köra men svårt att lösa det tidsmässigt.
Jag hade tänkt köra 2021 men dom har placerat mig och ett helt gäng till i 2022 loppet. 2021 är fullt och dom svarar inte på mail så jag är rätt sur på dom , #danskjävlar
Gissar att det stadigt kommer krävas vaccinbevis respektive PCRS test för att komma in i landet så jag tror jag skyller på det och skippar att lägga ned energi på att få det att gå ihop i år - men loppet låter som en dröm, gravel och glass liksom.
Jag har råkat ut för samma som dig startplats 2022 och inga svar från arrangörenJag hade tänkt köra 2021 men dom har placerat mig och ett helt gäng till i 2022 loppet. 2021 är fullt och dom svarar inte på mail så jag är rätt sur på dom , #danskjävlar