Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man skulle känna sig ännu mer rånad om GoranS själv skulle köra :-)Alltid stort uppskattat dina rapporteringar av alla Dot-arrangemang vi haft trådar om. Nu när man ska köra själv känns det som man blir rånad på nåt.
För oss dönickar så är du på plussidan och tillför saker.Alltid stort uppskattat dina rapporteringar av alla Dot-arrangemang vi haft trådar om. Nu när man ska köra själv känns det som man blir rånad på nåt.
För att det skulle vara aktuellt skulle krävas att Petert ser till attMan skulle känna sig ännu mer rånad om GoranS själv skulle köra :-)
Jag har fått svar från Peter på den sista frågan och det var att dem tar cykelväskorna ikväll.Abisko i kväll. Lämnar vi dropbag då med eller tar vi med den till starten imorgon?
Cykelväska lämnar vi på boendet och det hämtas upp av er där sen?
Jag har fått svar från Peter på den sista frågan och det var att dem tar cykelväskorna ikväll.
Men kanske har ändrats i logistikflödet?
Ja, jag slipper ju helst att inmundiga middagen iförd morgondagens uniform ?Är mer praktiskt att lämna redan ikväll. Bara man får lämna en liten ryggsäck i starten (i väskan) sen.
Termen knäppa är "stulen" från en person som jag cyklat en hel del med i Italien och som kunde säga saker som "Nu är det inga backar kvar idag. Det är bara någon liten knäppa på vägen hem" varpå man snart stötte på en backe på några km med maxlutning på 15-18%.Jag trodde att de kallas farthinder.
Jamen då måste det finnas en massa stiliga & solbrända Herrar och Damer i strandkläder och med solglasögon & paraplydrinkar. Visste inte att det funkar så på Sverigetempot...Man skulle kunna kolla med filmteamet som gjorde Paradise Hotel. De lär ju inte ha något för sig den här veckan. Skulle kunna bli magisk tv. 130 timmar trött randonnégubbe. :D
Vi får se när filmen är klar. ????Jamen då måste det finnas en massa stiliga & solbrända Herrar och Damer i strandkläder och med solglasögon & paraplydrinkar. Visste inte att det funkar så på Sverigetempot...
vem fixar tatueringar, silikon och botox?Jamen då måste det finnas en massa stiliga & solbrända Herrar och Damer i strandkläder och med solglasögon & paraplydrinkar. Visste inte att det funkar så på Sverigetempot...
Samt bankar bort all antydan till hjärnceller ur skallen på deltagarna?vem fixar tatueringar, silikon och botox?
Hur vet du det?Jamen då måste det finnas en massa stiliga & solbrända Herrar och Damer i strandkläder och med solglasögon & paraplydrinkar. Visste inte att det funkar så på Sverigetempot...
Efter 200 mil så har jag inte många hjärnceller i funktion så jag kanske kvalar in.Samt bankar bort all antydan till hjärnceller ur skallen på deltagarna?
…
https://rider.sverigetempot.seTracking kommer att finnas. Samma/liknande system som 2016. Jag har inte urlen just nu, men kan lägga upp den när jag är framme i Katterjokk imorgon (om inte någon annan hinner lägga upp den innan dvs).
Antydningar till hjärnceller försvinner väl efter 50 mil utan sömn? Tatueringar ordnas lätt mha kedjeolja ?Samt bankar bort all antydan till hjärnceller ur skallen på deltagarna?
Sen sägs ju för övrigt skönhet ligga i betraktarens öga så kanske gäller detsamma stilighet?! Personligen är dock inte ordet stilig det som dyker upp i mitt huvud när ngn nämner PH-deltagare. Men jag har i och för sig bara sett ngn löpsedel så jag har kanske missat ngt …
Fast är det inte lite tråkigt att bara vara med sista 10 milen?Efter 200 mil så har jag inte många hjärnceller i funktion så jag kanske kvalar in.
Det är väl på slutet det avgörs.Fast är det inte lite tråkigt att bara vara med sista 10 milen?
Aha, du är som toppspurtarna, ligger inbakade osynliga i klungan fram tills lukten av mållinjen börjar kännas och då slår du till. Smart!Det är väl på slutet det avgörs.
Det räcker med 100 mil för att de ska ryka helt. :DEfter 200 mil så har jag inte många hjärnceller i funktion så jag kanske kvalar in.
Jag blir alltmer övertygad om att jag ska låta 47 mil förbli mitt längdrekord vad gäller cykling utan sömn.Det räcker med 100 mil för att de ska ryka helt. :D
I kärlek och cykling är allt tillåtet.Aha, du är som toppspurtarna, ligger inbakade osynliga i klungan fram tills lukten av mållinjen börjar kännas och då slår du till. Smart!
Hoppas att ölen är kall och god och att du får en trevlig resa söderöver!Sitter på bishoparms i Kiruna och laddar med några IPA inför något cykellopp.
Fem år sedan jag såg Wiking. Ser mycket fram emot att ånyo göra det :DUppstod häromdagen. Jonas Wiking, jswg, tog initiativet, skapade loggan och kommer att leverera fina bilder från loppets alla dagar.
Tack för det, Nils!
Brukar inte du hävda att det är halvt olidligt när det blir så varmt? I så fall, och om det finns några i loppet som delar din uppfattning, så borde det ju finnas misärpotential, om än åt ett något oväntat håll.Nu är jag besviken på väderprognoserna, ser ju ut att vara finväder med upp mot drygt 25 grader i hela Norrland åtminstone fram till måndag (så långt prognosen i Aktuellt sträckte sig).
Jag ska testa idag 14:20.Någon som åkt Fjällinje 91 från Kiruna Flygplats i dagarna? Funkat bra att ta med cykel?
14:40 idag väl? Återkoppla gärna så vet jag om jag ska stressa upp mig redan ikväll eller inte!Jag ska testa idag 14:20.
Jamen då måste det finnas en massa stiliga & solbrända Herrar och Damer i strandkläder och med solglasögon & paraplydrinkar. Visste inte att det funkar så på Sverigetempot...
Är de framme än?Då borde startskottet ha smällt för första gruppen då.
God tur!