Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har kikat där, finns ju otroligt mycket att välja.![]()
Biking Dalarna
Vill du cykla mountainbike, cross country/XC, gravel eller downhill? Biking Dalarna samlar några av Sveriges bästa cykelområden för mtb-cykling, boka in din cykelsemester i Dalarna.www.visitdalarna.se
Fick tips från lokala åkare om BanAnna som skall finnas vid vasaloppspåret, hittade den på trailforks me, kommer testa den om en dag eller tvåMora och Vasaloppsterrängen har massor att erbjuda.
Även mycket och fint på andra sidan älven.
Lite hittar du här:
Roffes bana, mora långa, gröna milen i östnor, mm. ?Fick tips från lokala åkare om BanAnna som skall finnas vid vasaloppspåret, hittade den på trailforks me, kommer testa den om en dag eller två
Dem håller på att fixa med ankarliften, deras målsättning var att starta upp till helgen.Verkar som om Gesundaberget kommer ha öppet trots allt...
Jag darrar för att säga det, men elhoj är uppfunnet just för det där.Dem håller på att fixa med ankarliften, deras målsättning var att starta upp till helgen.
Jag cyklade upp 2ggr igår kväll, lift är att föredra...![]()
Funderade mycket på elhoj på vägen upp, särskilt andra vändan..Jag darrar för att säga det, men elhoj är uppfunnet just för det där.
Testade du BanAnna? Cyklade den förra året. Två jobbiga backar. En i början som går att cykla och den andra där vi var tvungna att leda upp cyklarna. Men förutom det är den riktigt trevlig. Tänkte köra malibambo i helgen den kan jag rekommendera.Fick tips från lokala åkare om BanAnna som skall finnas vid vasaloppspåret, hittade den på trailforks me, kommer testa den om en dag eller två
Tyvärr inte hunnit, fick några timmar på gesundaberget idag, dem sparkade igång ankarliften imorse.Testade du BanAnna? Cyklade den förra året. Två jobbiga backar. En i början som går att cykla och den andra där vi var tvungna att leda upp cyklarna. Men förutom det är den riktigt trevlig. Tänkte köra malibambo i helgen den kan jag rekommendera.
Härligt med lite cykling:) jo vädret ser inte så kul ut imorgon. Vilka leder va öppna på Gesunda? Är sugen på lite utför också när man är här. Aldrig åkt ankarlift med cykel. Är det svårt?Tyvärr inte hunnit, fick några timmar på gesundaberget idag, dem sparkade igång ankarliften imorse.
Imorgon lovas det busväder så får se ifall det blir någon cykling, både jag och cykeln är lite sliten nu.. :)
Absolut, det har varit en go mix av cykling och familjeaktiviteter här uppe.Härligt med lite cykling:) jo vädret ser inte så kul ut imorgon. Vilka leder va öppna på Gesunda? Är sugen på lite utför också när man är här. Aldrig åkt ankarlift med cykel. Är det svårt?
Härligt! Tack för svar och tips:) Då får det bli en tur dit när vädret tillåter. Ha en go semester med härlig cykling!Absolut, det har varit en go mix av cykling och familjeaktiviteter här uppe.
Hela backen är öppen så det är bara att välja färg och köra.
Jag har vana av ankarlift sedan tidigare, och detta är en av dem snällaste ankarliftar jag åkt med, man får trycka till ankaret ibland bara, så det inte halkar av cykeln, annars inga problem.
Tack själv! Önskar dig detsamma!Härligt! Tack för svar och tips:) Då får det bli en tur dit när vädret tillåter. Ha en go semester med härlig cykling!