weldion
Aktiv medlem
Visa din nya cykel 2021!
Tjusig hoj som förtjänar snyggare kabeldragning!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilka pedaler är det?Min nya Trek Slash ?Visa bilaga 503302 (var inte lätt få tag på ?)
Var du på Isaberg förra helgen?Min nya Trek Slash ?Visa bilaga 503302 (var inte lätt få tag på ?)
Nej men var där i måndags (26e) ?Var du på Isaberg förra helgen?
Jag med, hej hej!Nej men var där i måndags (26e) ?
Det där är en Diverge Expert EVO, ingen Comp de inte ;) Men grym hoj även om jag rekommenderat bra plastskärmar.
Så är gjort nu ?
Även en kabel mindre då jag plockade bort dropperposten och satt dit en syntace p6 carbon hi-flex istället.
Visa bilaga 503367
Jag var tvungen att åka ut i gräset för att runda lite gatuarbete på pendlaren. Vänster tumme viftade frenetiskt under styret, sökandes efter droppern som inte fanns.
Smutt!! Riktigt läcker. Kul att du köpt din drömhoj.Min nya drömhoj. Precis så bra som jag hoppades ?
Visa bilaga 511896
Ja visst är den fin? Var inne på en limegrön ist för blå som verkar vanligast, men så dök den här upp. ”California Sage”, ännu finare i verkligheten om jag får säga det själv ?.Bobbysynth: Cool färg :)
Tack! Valde att inte provcykla den innan för överraskningens skull. INTE missnöjd kan jag säga ?Smutt!! Riktigt läcker. Kul att du köpt din drömhoj.
Det är alltså din sista hoj någonsin...?skulle inte vilja ut byta en enda pryl. Helt perfekt
Kan vara! ?Det är alltså din sista hoj någonsin...?
Den ser fräck ut.
..och när du vant dig, så kan du nog plocka bort några distanser under styrstammen.Det blev en ny cykel till i år, först landsvägscykeln för mig. Än så länge supernöjd! (Å vad lätt det rullar) Visa bilaga 518419
Är det inte jobbigt med sidvinden med sådana där hjul?Testar en S5 med kameleontlack. Känns styv och rapp i spurten.? ?
Visa bilaga 518480
Härligt, där har vi ju Grailen - Välkommen i gänget!2021 ny #2
Sadel, kassett och däck ska bytas sen är jag nöjd tror jag. Eller rättare sagt kommer köra med två hjulpar...
Visa bilaga 515684
Edit: Nu sitter "rätt" hjul på för grus. Ska väl ställa iordning några asfalts-diton också.
Visa bilaga 516626
Kanon ju!Frambromsen funkar inte, det skramlar lite, handtag av hård plast och sadel..
Jepp, jag är nästan kär i mitt senaste köp. En cykel att inte oroa sig om, som kan stå ute och som har stänkor.
Låset jag använder kostade mer än cykeln.
Modern. Flack gaffelvinkel, kort styrstam och riserstyre.Frambromsen funkar inte, det skramlar lite, handtag av hård plast och sadel..
Jepp, jag är nästan kär i mitt senaste köp. En cykel att inte oroa sig om, som kan stå ute och som har stänkor.
Låset jag använder kostade mer än cykeln.
Visa bilaga 519042
Lite väl flackt sadelrör bara. Eller tänker jag fel, har taskig koll på geo?Modern. Flack gaffelvinkel, kort styrstam och riserstyre.