Visa din nya cykel 2021!

Roidkra

Medlem
Visa din nya cykel 2021!
Denna
Yeti SB115 2021 :)

Yeti.jpg

Senast ändrad:
Visa din nya cykel 2021!
Ett minst sagt välkänt namn på ramen, hoppas att du blir nöjd med den.
Men är det en synvilla eller ska du ha styret vinklat som det ser ut på bilden?
Verkar även skilja sig en del från styrvinklingen på din tidigare cykel.
Mycket uppmärksamt Håkan, stämmer precis. Tog bilden direkt efter att jag fick hem den, har ändrat vinkeln nu, provade en kort tur med den vinkeln och det kändes onekligen skumt att cykla så :). I övrigt känns hojen rapp, som vanligt är det jag som är begränsningen, inte hojen :).

glitch

Aktiv medlem
Visa din nya cykel 2021!
När jag blir stor ska jag också ha en Colnago....eller De Rosa.....eller Colnago...eller....tur att man inte kan bestämma sig. Fin hoj! Men personligen hade jag nog bytt till svart styrstam och spacers (och sadelklämma) Vita cockpitdelar har jag aldrig riktigt kunnat uppskatta.

Kngl19

Aktiv medlem
Visa din nya cykel 2021!
2021 har ju gått sådär. Efter 4 månaders väntan på en Kona Hei Hei bestämde jag mig för att istället bygga eget och skita i att vänta.

Beställde hem det som behövdes och naturligtvis så lyckas gaffeln fastna i USA..
Men ett tips från @Bladin gav ändrade planer och nu står projektet klart! Hoppas på premiärtur imorgon! 😁
IMG_20210531_190127_745.jpg

Bilagor

• IMG_20210531_190231_350.jpg
    IMG_20210531_190231_350.jpg
    1.9 MB · Besök: 96
  • IMG_20210531_190341_567.jpg
    IMG_20210531_190341_567.jpg
    739 KB · Besök: 69
  • IMG_20210531_190453_539.jpg
    IMG_20210531_190453_539.jpg
    1.3 MB · Besök: 95

Bladin

Aktiv medlem
Visa din nya cykel 2021!
2021 har ju gått sådär. Efter 4 månaders väntan på en Kona Hei Hei bestämde jag mig för att istället bygga eget och skita i att vänta.

Beställde hem det som behövdes och naturligtvis så lyckas gaffeln fastna i USA..
Men ett tips från @Bladin gav ändrade planer och nu står projektet klart! Hoppas på premiärtur imorgon! 😁
Visa bilaga 492481

👍 Då är det nog bara du och jag som har en rosa Helm i Sverige, tror jag 😁

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Visa din nya cykel 2021!
Kom mig äntligen för att köpa en billig bara-cykla-till-affären-cykel också.

Visa bilaga 492715

Vad är det för cykel? Tyvärr är även den där för snygg för att lämna ute! Är det inte experttjuvar så är det pundare. Allt går! :( Jag när ju en dröm just nu om att ha en bekväm och smidig cykel att ta mig till platser med som jag sen kan låsa i några timmar utan att behöva vara orolig. Går det ens? :/ Jag hatar den där jävla Biltema-enpetarn jag köpte, haha

MTBemil

Aktiv medlem
Visa din nya cykel 2021!
Vad är det för cykel? Tyvärr är även den där för snygg för att lämna ute! Är det inte experttjuvar så är det pundare. Allt går! :( Jag när ju en dröm just nu om att ha en bekväm och smidig cykel att ta mig till platser med som jag sen kan låsa i några timmar utan att behöva vara orolig. Går det ens? :/ Jag hatar den där jävla Biltema-enpetarn jag köpte, haha
Om man går loss med stickers å kedjepiska och kanske lite sprejfärg så går nog det mesta att göra oattraktivt

Beard

Medlem
Visa din nya cykel 2021!
Efter 10+ år utan att vara på en cykel, så blev inte bara suget för stort, utan även behovet efter 1½ års jobba-hemifrån-gu-vad-foodora-är-nice-vars-tog-ens-min-grundkondition-vägen. Det blev en Raaw Jibb i medium vilket passade som handen i handsken. Bonuspoäng till den som kan identifiera vad den blå street/park/dirt maskinen som man skymtar kan tänkas vara för något.

IMG_4717.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer