Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dra ett PM om du en dag får för dig att sälja den gaffeln! ?Inte ny cykel men ny ram iallafall ? Prylarna fick hänga med från gamla cykeln. De duger nog ett tag till. Det blev en Tallboy som fick ersätta min Hightower LT ram.Visa bilaga 490286
Jag tror det finns en kvar hos Järvsö Bergscykel park ?Dra ett PM om du en dag får för dig att sälja den gaffeln! ?
Ett minst sagt välkänt namn på ramen, hoppas att du blir nöjd med den.Här är min nya, fick hem för ett par dagar sen.
Mycket uppmärksamt Håkan, stämmer precis. Tog bilden direkt efter att jag fick hem den, har ändrat vinkeln nu, provade en kort tur med den vinkeln och det kändes onekligen skumt att cykla så :). I övrigt känns hojen rapp, som vanligt är det jag som är begränsningen, inte hojen :).Ett minst sagt välkänt namn på ramen, hoppas att du blir nöjd med den.
Men är det en synvilla eller ska du ha styret vinklat som det ser ut på bilden?
Verkar även skilja sig en del från styrvinklingen på din tidigare cykel.
Fin hoj, men ny är den väl inte?Vilka fantastiska hojar ni alla har! Här är min nya, fick hem för ett par dagar sen.
Ah, uppfattade det som att tråden accepterade hojar nya för användaren. Beklagar om jag missförstått.Fin hoj, men ny är den väl inte?
Eller ny för dig, kanske?
Kör på säger jag!Ah, uppfattade det som att tråden accepterade hojar nya för användaren. Beklagar om jag missförstått.
Inget missförstånd! Det är din nya jonne!Ah, uppfattade det som att tråden accepterade hojar nya för användaren. Beklagar om jag missförstått.
Jo då, det är en hel del cyklar som inte är nya i tråden. Kan iofs vara bra att skriva ut.Ah, uppfattade det som att tråden accepterade hojar nya för användaren. Beklagar om jag missförstått.
En nyköpt cykel är ju ny, men "kör vidare i år igen på min cykel jag har haft i två år" kanske inte riktigt passar .Jo då, det är en hel del cyklar som inte är nya i tråden. Kan iofs vara bra att skriva ut.
2021 har ju gått sådär. Efter 4 månaders väntan på en Kona Hei Hei bestämde jag mig för att istället bygga eget och skita i att vänta.
Beställde hem det som behövdes och naturligtvis så lyckas gaffeln fastna i USA..
Men ett tips från @Bladin gav ändrade planer och nu står projektet klart! Hoppas på premiärtur imorgon! ?
Visa bilaga 492481
Så pass?! Lätt snyggaste gaffeln iaf! ?? Då är det nog bara du och jag som har en rosa Helm i Sverige, tror jag ?
Den ser både hög och kort ut samtidigt!Ny och ny vete fan! Ram,gaffel, vevparti och framväxel är från -89 men resten är ”nytt” iaf…
Det är egentligen en för stor storlek på ramen(60) för mig och plockades direkt från mekstället när bilden togs. Sadeln ska nog ner 1dm.Den ser både hög och kort ut samtidigt!
Får man fråga hur lång du är och vilket grenmått du har?
vad är det för styrstam? 3T Motus?Gammal cykel, men ny för mig (billigare att köpa gammalt än nytt = fler cyklar).
Visa bilaga 492532
Visa bilaga 492533
Skall gaffeln ha den vinkeln, eller har någon kört in i en vägg med den?Ny och ny vete fan! Ram,gaffel, vevparti och framväxel är från -89 men resten är ”nytt” iaf…
Visa bilaga 494646
Inget tåöverlapp där iallafall. Sixten approved!
Det är en Modolo Q-even Multilink (tror jag). Ingen aning om det är nåt bra, eller skräp. :-)vad är det för styrstam? 3T Motus?
Det var så det såg ut för 32 år sen ?Skall gaffeln ha den vinkeln, eller har någon kört in i en vägg med den?
Hade vart snyggt med matchande gaffel till ramen.Lite småfix kvar, annan sadelstolpe bland annat :) helt custom
Gillar hur du har matchat handtagen mot den övre delen av klibban på gaffeln. Ser ut som en hoj som det går att hålla bra fart på utförs.Lite småfix kvar, annan sadelstolpe bland annat :) helt custom
Om man går loss med stickers å kedjepiska och kanske lite sprejfärg så går nog det mesta att göra oattraktivtVad är det för cykel? Tyvärr är även den där för snygg för att lämna ute! Är det inte experttjuvar så är det pundare. Allt går! :( Jag när ju en dröm just nu om att ha en bekväm och smidig cykel att ta mig till platser med som jag sen kan låsa i några timmar utan att behöva vara orolig. Går det ens? :/ Jag hatar den där jävla Biltema-enpetarn jag köpte, haha