Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Det är en vanlig tvåhjulscyklist bakom. Lådcyklisten sitter framför lådanVisa bilaga 517008
Lådcyklisten där framme, ser hen något framåt?!
Dååå förstår jag, såg ut farligt annarsHaha! Det är en vanlig tvåhjulscyklist bakom. Lådcyklisten sitter framför lådan
Tror den lådcyklisten är på väg mot @federico, lådan bakom sig alltså.. ;)Visa bilaga 517008
Lådcyklisten där framme, ser hen något framåt?!
Håller med om att intervallerna är rätt kassa på trafikljusen för vänstersvängande som ska från Slussen södergående upp på Götgatsbacken.Första gången jag stötte på de nya rödljusen vid Slussbrogatan-Götgatan. Antar att de har diskuterats en del här tidigare.
Vad är det för stolpskott/cyklisthatare som har programmerat dom? Bara några få sekunder grönt för vänstersväng in på Götgatan och 100 meter (mätte i Google Earth nyss) kö som följd.
Är det verkligen så där fint i Gävle?!Ju tidigare man cyklar desto mer njutning, egentligen.
Näää , för när jag cyklar är det mööörkt?Ju tidigare man cyklar desto mer njutning, egentligen.
Ändå lite njut att Södermalm är folktomt vid 05!Näää , för när jag cyklar är det mööörkt?
SPÅNGA IP????????????????
Väcker alltid känslor.SPÅNGA IP????????????????
Det där är väl peak ungefär ..Är det verkligen så där fint i Gävle?!
Cyklade inte vanliga vägen hem idag utan tog min alternativväg som borde passera här ovan men pga ombyggnationen och rivningen så känns ju nu Götgatan som rena drömmen å då är den kass?.
Dock kommer det aldrig hända eftersom bron är en del av Trafikverkets infrastruktur. Och de bryr sig inte några gående och cyklister.Hela slänten med stödmur är ju onödig, betongkonstruktionen som brobalken vila på räcker som bakmur. Om man vill skulle det gå att få ett par meter till på platsen.
Har alltid avskytt hela passagen förbi Årstaberg men råkade ta den vägen förra Onsdagen. Öppet på vägen till jobbet, stängt på vägen hem ?Cyklade inte vanliga vägen hem idag utan tog min alternativväg som borde passera här ovan men pga ombyggnationen och rivningen så känns ju nu Götgatan som rena drömmen å då är den kass?.
Mange
fasiken det låter ju rätt mysigtKörde bakom en snabb cyklist med vad som såg ut att vara jacka med pälskrage (?) ovanpå cykelkläderna från Gullmarsplan till Kungsträdgården ca kl 13.
Lite tveksam om så många happyiter cyklar med pälskrage dock. ?fasiken det låter ju rätt mysigt
jag kan tänka mig en skön räv eller så. saknar dock lurvet.. men det man fixaLite tveksam om så många happyiter cyklar med pälskrage dock. ?
jag kan tänka mig en skön räv eller så. saknar dock lurvet.. men det man fixa
![]()
Längst norr mälarstrand fanns det en mittenmarkering i varje fil ett tag, funkade perfekt. Plötsligt höll svensson till höger i filen.Rätt så bekväm pendling idag ändå med tanke på något kallare väder i Sthlm. Dock blir man frustrerad över alla söndagscyklister som lyssnar på podcast och inte fattar att man ska hålla höger på cykelvägen, det här är liksom ingen lek! Det ska gå undan när man cyklar till jobbet. Inför böter för söndagscyklister på vardagar nu!