[OT] Hur ser din arbetsplats ut ?

Ja så får det bli. Happyiterna är ju utspridda lite överallt i sammhället men att hitta en gammal räv så nära är ju alltid trevligt
Först ska vi väl stryka runt och titta efter pedal-bites och andra kännetecken? Jag drar dock redan nu slutsatsen att du antagligen arbetar med geoteknik om inte bilden är spegelvänd. Edit: Där hade jag visst fel ser jag nu när jag snokat lite på intranätet.

Om nån börjar tigga koder blir dom snarare ovänner?
Som tur är förser vår arbetsgivare oss med ett obegränsat antal rabattkoder, men vi hittar nog något annat att bli ovänner om ;)

Först ska vi väl stryka runt och titta efter pedal-bites och andra kännetecken? Jag drar dock redan nu slutsatsen att du antagligen arbetar med geoteknik om inte bilden är spegelvänd.

Som tur är förser vår arbetsgivare oss med ett obegränsat antal rabattkoder, men vi hittar nog något annat att bli ovänner om ;)
Brokonstruktion, var tvungen att gå ett par meter till geoteknikerna för att ta en bild. Vi sitter mot Mölndalsån/Liseberg. Det är sjukt vad nära huset ligger. Man kommer ju verkligen se precis allt som händer där.

Ja vad kan man bli oense om? Personer som hänger sina svettiga kalsonger och andra kläder i omklädningsrummet? Det finns ju ingen plats att sitta på där, alltid svettiga kläder överallt.

image.jpg

Arbeta, vem kan göra det? #vablife

Ah, då förstår jag.

Förstår inte riktigt varför ni tror att jag inte är lokförare? Är det för att jag och är anonym har valt "Lokförare" som användarnamn och att ni tror det är min våta ouppnåliga dröm att vara en sådan? Mycket märkligt isåfall - man ska ju heta något på ett forum?

Den invigde ser att bilden är tagen ifrån en ledande hytt med verksam ATC genom hastighetsbeskedet i huvudindikatorn. Mindre troligt att en lokförare skulle låta en "konduktör" (som det inte längre heter för övrigt) komma in i förarhytten och fotografera under färd.

Förstår inte riktigt varför ni tror att jag inte är lokförare? Är det för att jag och är anonym har valt "Lokförare" som användarnamn och att ni tror det är min våta ouppnåliga dröm att vara en sådan? Mycket märkligt isåfall - man ska ju heta något på ett forum?

Den invigde ser att bilden är tagen ifrån en ledande hytt med verksam ATC genom hastighetsbeskedet i huvudindikatorn. Mindre troligt att en lokförare skulle låta en "konduktör" (som det inte längre heter för övrigt) komma in i förarhytten och fotografera under färd.
Det var ett försök till skämt.

Tillbaka
Topp