Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Seiser Alm/Alpe Siusi är ju fint. En hel del skidlandslag brukar ju vara där på läger, både på försäsong och under säsong.
Klart ; en helt annat "klimat".Man jag tycker att det är mycket trevligare där en på de flesta badort i Medelhavet.
Klart ; en helt annat "klimat".
Inte för att säga något ont om ditt utseende, men jag föredrar faktiskt vyn bakom rifugion:Fan ! Det hår gått 17 år !!!!
Min läkare är en riktig italienare. Om jag nämner ibland att jag drömmer om att flytta till Italien ,
då skrattar han bara ;-)
Jag tror din läkare är klok och att man bäst njuter landet som gäst där. Man läser ju ibland om italiensk byråkrati och även om svensk sådan kan vara frustrerande så är mitt intryck att den italienska kan vara ett åtminstone par steg till på in i Kafkaland.Min läkare är en riktig italienare. Om jag nämner ibland att jag drömmer om att flytta till Italien ,
då skrattar han bara ;-)
Det är precis vad han menar !Man läser ju ibland om italiensk byråkrati
Hm, var är det där?Om du gillar mitt utseende och vackra vyer , så får du det :
Visa bilaga 521227
Allt i ett ;-)Hm, var är det där?
Antar att det är en ledtråd men jag får erkänna att jag inte fattar den.Allt i ett ;-)
Min lista vad jag kommer på nu (om man följer definitionen härifrån vad gäller utbredningen på Dolomiterna):Passo Gardena , Valles , S.Pellegrino , Costalunga , Fedaia , Di Lavaze , Pordoi , Rolle och Gardeccia