bekväm grop hejdå
Aktiv medlem
Blockettråden 2
skända cykelnVäl vald "bakgrund".
Visa bilaga 523190
vägra trampa
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skända cykelnVäl vald "bakgrund".
Visa bilaga 523190
Svik teametskända cykeln
vägra trampa
Droppa posten är väl det Postnord sysslar med nuförtiden?Där snackar vi kass info.. Hade det stått att det varit en Specialized och vad det nu är..epic,camber eller så, så hade den säkert varit högintressant.. speciellt för mig som faktiskt letade efter en sådan rätt nyligen.
Och.. Dropp post sadel. Den vill jag veta hur den fungerar!
Demo = butiksägaren har använt den som sin cykel det senaste året
Ja såklart är det vad demo borde betyda.Men demo är till kunder att prova, eller? Om många provar blir det (lite) slitage.
Riktigt fina färger och mönster! Priset är klart för högt dock.
Det ser ut att sitta skyddstejp på vevarna. Hoppas vevpartiet är äldre än resten, annars har den gått långt/hårt.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Specialized S-Works Epic 2021 DEMO https://www.blocket.se/vi/99092911.htm såpass demokörd att en kedja är slut, och det är ska på vevarna ??
Man är lite köpsugen! (På riktigt)
Det ser ut att sitta skyddstejp på vevarna. Hoppas vevpartiet är äldre än resten, annars har den gått långt/hårt.
Det verkar vara så butiksägare och personal kommer undan att göra istället för som vi - köpa cyklar för skattad lön. Man är lite avis. Mitt jobb innefattar inte en enda förmån.Demo = butiksägaren har använt den som sin cykel det senaste året
*edit
verkar som att uttrycket demo/demokörd på sistone också innefattar ovanstående.
Det verkar vara så butiksägare och personal kommer undan att göra istället för som vi - köpa cyklar för skattad lön. Man är lite avis. Mitt jobb innefattar inte en enda förmån.
Angående priset så är det ju ett bra pris @Berk .
Nja, enligt annonsen kostar den över 100 000kr ny. Dina 11% är väl att dom sänkt priset i annonsen bara.Jag tycker inte priset är bra. 11% rabatt är mindre än vad man får för en helt oanvänt cykel när gamla modellerna reas ut.
Jag tycker inte priset är bra. 11% rabatt är mindre än vad man får för en helt oanvänt cykel när gamla modellerna reas ut.
Nja, enligt annonsen kostar den över 100 000kr ny. Dina 11% är väl att dom sänkt priset i annonsen bara.
Eller köpa dom nya direkt från butik för 1300€ ?Jisses!
![]()
Säljes: Nya DT SWISS CRC 1400 Spline
Nya oanvända DT SWISS CRC 1400 hjul. Svensksålda. Inköpta i Februari 2021. Body för Shimano 11 dhappyride.se
Jisses!
![]()
Säljes: Nya DT SWISS CRC 1400 Spline
Nya oanvända DT SWISS CRC 1400 hjul. Svensksålda. Inköpta i Februari 2021. Body för Shimano 11 dhappyride.se
"Svensksålda". Ännu en som gått raka vägen från Porscheklubbens annonstorg till happys k&s. ?Eller köpa dom nya direkt från butik för 1300€ ?
Har han skrivit om hela den annonstexten. En. Gång. Till. Bara det är värt en slant.https://happyride.se/annonser/varst...m-red-etap-effektmatare-och-zipp-hjul.168598/ igen! Säljes pga byte till skivbroms.
Bara dela med 5? Jag som funderar på om det ens är värt att lägga ut min liknande cykel eller om den skall skrotas. Då behöver jag visserligen lägga ett par timmar på att få växelreglagen att funka på den...Endast 6969...endast.
Delar man priset med 5, så är vi nog hemma.
man ska vara en jävligt ängslig hipster för att köpa cykeln för det prisetEndast 6969...endast.
Delar man priset med 5, så är vi nog hemma.
Bara dela med 5? Jag som funderar på om det ens är värt att lägga ut min liknande cykel eller om den skall skrotas. Då behöver jag visserligen lägga ett par timmar på att få växelreglagen att funka på den...
Ok, 6969 kr är både alldeles för dyrt, och ett ganska tråkigt skämt, men det är inget jag hade skrotat i alla fall. Zee vevparti, bakväxel, växelreglage(?) är inte helt utan värde. XT V-bromsar är värda några hundralappar också. Och så ramen i sig. Bravado var en av GT:s finare stålramar, och den är också värd lite pengar. 2000 kr kanske är rimligt.
Ja absolut. Hade den sålts för 2k hade jag redan swishat som julklapp till tjejenOk, 6969 kr är både alldeles för dyrt, och ett ganska tråkigt skämt, men det är inget jag hade skrotat i alla fall. Zee vevparti, bakväxel, växelreglage(?) är inte helt utan värde. XT V-bromsar är värda några hundralappar också. Och så ramen i sig. Bravado var en av GT:s finare stålramar, och den är också värd lite pengar. 2000 kr kanske är rimligt.
Utmanade, är ju ett begrepp som använda inom finansvärlden. Ibland finns det fog för en utmanande värdering, oftast gör det det nog inte.Jag tycker att @Storebrush bör få kommentera själv. Prissättningen är ju... Offensiv.
HahaJag tycker att @Storebrush bör få kommentera själv. Prissättningen är ju... Offensiv.
Upp till bevis! Jag kan ta den så slipper du jiddra med växlarna eller skroten.Bara dela med 5? Jag som funderar på om det ens är värt att lägga ut min liknande cykel eller om den skall skrotas. Då behöver jag visserligen lägga ett par timmar på att få växelreglagen att funka på den...
2000 var kanske till och med för lågt. Jag bor på landet, och priserna här är lägre in i Huvudstaden. Kanske är t.o.m. 3000 kr eller mer rimligt?Ja absolut. Hade den sålts för 2k hade jag redan swishat som julklapp till tjejen
Älskar gamla stål-mtbs till vardagsbruk
Visa bilaga 524968
Jag köpte motorcykel på en liknande annons en gång i tiden. Det stod typ "grön Kawasaki" i annonsen. Gick hur bra som helst att pruta ner den. Antagligen inga andra som orkat ringa på en så dålig annons. Tur för mig. ?Nästan ny med lite skador. Men lite detaljer kan man önska. Typ vilken modell är det? Vilken storlek? Den som bara vill ha ”en mtb” kanske inte handlar för femsiffriga belopp
Snarare 90talets "Volvo 240" grupp :-)Delarna ser ju mer ut som om de sandpapprats med 80-papper än polerats. Den redan nu förstörda finishen lär väl inte hålla sig särskilt länge. Och att kalla LX/STX RC high end och den "bästa off road groupset som fanns på 90-talet" är väl bara ren lögn.
Visa bilaga 525233
"Nära absolut nyskick".Delarna ser ju mer ut som om de sandpapprats med 80-papper än polerats. Den redan nu förstörda finishen lär väl inte hålla sig särskilt länge. Och att kalla LX/STX RC high end och den "bästa off road groupset som fanns på 90-talet" är väl bara ren lögn.
Visa bilaga 525233