BJS
Aktiv medlem
Radera tråd
Attans...Missade 2000 dagars jubileet av trådens raderande med 3 dagar
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Attans...Missade 2000 dagars jubileet av trådens raderande med 3 dagar
Men helst med olika rum, ungefär som kategorier.www.happychat.se ? I’m game! ?
Urk. Inte K ordet....Men helst med olika rum, ungefär som kategorier.
Det är den....Crossmax skrev:
-------------------------------------------------------
> Yes, det ordnar vi!
Men Nä, jag tycker vi sparar den. Kanske blir ett fornminne?
Hahaha hahaDet är den....
Fast flottan har väl inte rustat Vasa än? Fast med RBS15 kanske hon har en chans mot Putin?Skönt att se en gammal relik leva upp. Ungefär som Vasaskeppet
Fast flottan har väl inte rustat Vasa än? Fast med RBS15 kanske hon har en chans mot Putin?
*asg* nej försöker bara hålla liv i fornminnen...Försöker du snacka politik igen??
Kanske ett halvhjärtat försök att få tråden raderad till slut?Försöker du snacka politik igen??
Har testats tidigare utan önskat resultat. Förr eller senare lyckas det nog och då går nog bullshit andelen på happy ner flera procent.Kanske ett halvhjärtat försök att få tråden raderad till slut.
Måste jag erbjuda min kropp för pengar med smaskiga bilder för att få tråden raderad?! Då får den banne mig vara kvar....Det enda som funkar är om du försöker sälja nåt. Testa med kärlek det brukar ta skruv.
Äh. Trailforks är bättre. Fick väldigt trevliga bilder härom veckan. Någon som ville ligga med gubbar.Måste jag erbjuda min kropp för pengar med smaskiga bilder för att få tråden raderad?! Då får den banne mig vara kvar....
Äh. Trailforks är bättre. Fick väldigt trevliga bilder härom veckan. Någon som ville ligga med gubbar.
Jag vet inte var. Min fru tillåter inte att jag dejtar.På en stig?
Jag vet inte var. Min fru tillåter inte att jag dejtar.
Fråga om jag får dejta? Det är väl dumt så här innan jul med barn och alltDet skadar väl inte att bara fråga?
Kanske lika bra? ?Jag vet inte var. Min fru tillåter inte att jag dejtar.
Bilden var inte på stig nej. Tydligen kan man skicka bilder i pm på tf
Ligga med gubbar är väl OnT?
Ligga med gubbar är väl OnT?
Ja, jag skulle inte orkat. Säger min fru.Kanske lika bra? ?
OnT(railforks)?Ligga med gubbar är väl OnT?
Ja, det säger jag också till min fru.Du menar OnT här?
Jag menade OT på Trailforks. Eller? Jag vet ingenting om PM på TF, jag tittar bara på stigar.
Nä, låt ungdommarna sköta det där!Ja, jag skulle inte orkat. Säger min fru.
(Fast hon har inte sett bilden)
Stig eller Stig?Bilden var inte på stig nej. Tydligen kan man skicka bilder i pm på tf
Eller kanske Stig?
![]()
Inte så romantiskt att ligga med någon med hjälm på tycker jag, men olika personer har olika preferenser.
Hemtrevligt?!Ämnet är redan berört så….
Visa bilaga 525726
FredagsmysHemtrevligt?!
Hade helt klart varit intressant att avfyra en sjömålsrobot från vasa. Midskepps på kanondäck.Fast flottan har väl inte rustat Vasa än? Fast med RBS15 kanske hon har en chans mot Putin?
Tänk vad förvånade de skulle bli!Hade helt klart varit intressant att avfyra en sjömålsrobot från vasa. Midskepps på kanondäck.
Ryssen ska vara rätt långt inne i Sthlms inlopp för att den roboten ska träffa något.Hade helt klart varit intressant att avfyra en sjömålsrobot från vasa. Midskepps på kanondäck.
Låter väl tillfredställande om Nackaborna får se från första parkett!Ryssen ska vara rätt långt inne i Sthlms inlopp för att den roboten ska träffa något.