Bengt-re
Aktiv medlem
Radera tråd
Ah, någon form av quantum bogosort?
På rätt sida om femtio.
Några månader kvar....
Ah, någon form av quantum bogosort?
På rätt sida om femtio.
Det var tjugo år sedan det...Några månader kvar....
Det var tjugo år sedan det...
Men hav tröst. Det blir inte bättre![]()
Som en vanlig onsdag hemma hos mig alltså....Ondska, död, kaos, anarki.
Som en vanlig onsdag hemma hos mig alltså....
Jag misstänker att min fru önskar att jag raderar lite av övervikten och konditionsbristen. Idag överraskande hon mej med en Tacx Neo2.
Jag tror att hon bara vill öka kärleken/kg till sin man.
Ungar i trotsåldern så utan cyklingMed eller utan cykling?
Ungar i trotsåldern så utan cykling
Då behöver du skapa den tråd som heter "radera tråden" och kontakta supporten på en helgfri söndag. Märk förfrågan med "Frågar åt en kompis", det är en kod till moderatorerna som gör att ärendet automatiskt hamnar högst i inkorgen och därmed kommer granskas för radering inom 4-5 år.Jag har en tråd jag behöver ha raderad.
Jag har en tråd jag behöver ha raderad.
Då behöver du skapa den tråd som heter "radera tråden" och kontakta supporten på en helgfri söndag. Märk förfrågan med "Frågar åt en kompis", det är en kod till moderatorerna som gör att ärendet automatiskt hamnar högst i inkorgen och därmed kommer granskas för radering inom 4-5 år.
Då gör vi ett försök direkt och testar teorin.Man kan ju skriva om politik, elcyklar, kinesiska virus eller försöka sälja något - gärna som företagsre.
Man kan ju skriva om politik, elcyklar, kinesiska virus eller försöka sälja något - gärna som företagsre.
klipper navelsträngen och låter tråden få ett eget liv om att vara en trådNä, nu tycker jag att vi klipper här
Personligen tycker jag att vi ska radera den där larviga kategoriseringen som trådar innebär. Kan vi inte radera alla trådar förutom denna, så skriver alla om allt i den här tråden istället?
Att radera en radering, går det? Och om det går, är det verkligen något man vill göra med öl? För jag antar att du vill få tillbaka den i flaskan igen.Hjälp! Jag behöver radera lite av ölen jag raderade i går. Den har raderat möjligheten att få ut nån vettig cykling idag. Hur ska jag göra?
Oh, intressant tanke. Eventuellt har raderingsprocessen gått för långt för det?Att radera en radering, går det? Och om det går, är det verkligen något man vill göra med öl? För jag antar att du vill få tillbaka den i flaskan igen.
Euforia!!!Du menar:
Det är ju trots allt mello tider!
[/QUOT
Efter 13,5 år har kraften i batterierna som följde med fjärrkontrollen till tv:n raderats. Tre frågor:
1) Ska inte batterier hålla längre än så?
2) Borde man klaga och begära nån form av kompensation?
3) Måste jag köpa en ny tv nu?
Inte bra detta, funkar inte ens att snurra på batterierna längre.
Efter 13,5 år har kraften i batterierna som följde med fjärrkontrollen till tv:n raderats. Tre frågor:
1) Ska inte batterier hålla längre än så?
2) Borde man klaga och begära nån form av kompensation?
3) Måste jag köpa en ny tv nu?
Inte bra detta, funkar inte ens att snurra på batterierna längre.
Minskar inte kraften med 11% per år?
Hemmaschema för badrummet? ☺
Crossmax skrev:
-------------------------------------------------------
> Yes, det ordnar vi!
Men Nä, jag tycker vi sparar den. Kanske blir ett fornminne?