Bengt-re
Aktiv medlem
Radera tråd
Var det en bra dag?GoranS sa:Då var snart ytterligare en dag raderad ur ens liv ...
Var det en bra dag?GoranS sa:Då var snart ytterligare en dag raderad ur ens liv ...
Tre timmars trampande framför TV:n, så, ja, den får godkänt.Bengt-re sa:Var det en bra dag?GoranS sa:Då var snart ytterligare en dag raderad ur ens liv ...
Oj. Det var ihärdigt!GoranS sa:Tre timmars trampande framför TV:n, så, ja, den får godkänt.Bengt-re sa:Var det en bra dag?GoranS sa:Då var snart ytterligare en dag raderad ur ens liv ...
Problemet är att om jag gör det så kommer det raderas pengar på kontot, snarare än att saldot ökar.Bengt-re sa:Sälj via något företag som köper bilar. Inte värt att sälja själv på annons - för mycket idioter där ute....Arsozath sa:Ska ta och radera min bil. Efter en vecka på blocket så har jag fått nog av idioter. Misstänker att hälften som hör av sig bara försöker kontrollera om jag är hemma så att de kan göra inbrott om jag inte är det. Varför skulle annars 2 pers säga att de ska komma idag, för att sen inte dyka upp? Andra hälften kör med skambud. Suck :(
Och sen kom nyår och bjöd på en förkylning som raderade både form (såsom den nu var) och flås.Peth sa:Julen raderade mina goda kostvanor. Fan ta dig, julen!
Julspäcket än nu raderat. Form och flås lyser fortfarande med sin frånvaro.Och sen kom nyår och bjöd på en förkylning som raderade både form (såsom den nu var) och flås.
Bara tråden är kvar....Julspäcket än nu raderat. Form och flås lyser fortfarande med sin frånvaro.
Nu har jag letat i två år utan att hitta den så den är nog borta.Finns det bevis? Kan någon visa tråden som påstås vara raderad?
Anekdotisk bevisföring!Nu har jag letat i två år utan att hitta den så den är nog borta.
Ja, M*E*N NU är det så att jag tittat överallt och jag har inte sett en endaste raderat tråd någonstanns! Och två år är ganska länge där jag kommer ifrån!Anekdotisk bevisföring!
Är du säker på att trådarna du inte sett inte bara är arkiverade eller dolda? Va va?Ja, M*E*N NU är det så att jag tittat överallt och jag har inte sett en endaste raderat tråd någonstanns! Och två år är ganska länge där jag kommer ifrån!
Så!
Kan inte någon radera den här flunsapaniken som håller på att driva sveriges ekonomi tillbaka till 1870-talet?
Om man läser hans signatur får man uppfattningen att han tröttnat lite på brunkletet från en del medlemmar.Oops, snart fyra månader utan aktivitet i denna tråd. Den höll nästan på att bli raderad ur medvetandet. Undrar om det har att göra med att Bengt-re:s aktivitet på forumet också verkar ha raderats från i april. Någon som vet vad som hänt med honom förresten?
Jag kunde inte sagt det bättre själv!Tycker att tråden har tappat fokus. Det är på tok för mycket OT nu. Tråden borde låsas... ja, alltså eftersom det inte går att radera den.
I min ungdom hade jag en bekant vars båt hette älgläppen.ÄLGLAPP!
Haha!I min ungdom hade jag en bekant vars båt hette älgläppen.
Det jävligaste är att det är sant. Det var en rosamålad träsnipa. De hade en princip i den familjen att demokratiskt rösta om alla viktiga beslut. En del saker blev underliga, men för att vara på 80-talet så visades väldigt mycket respekt för barnens åsiktet.
Jo jag tror dig. Det lät så kul bara!Det jävligaste är att det är sant. Det var en rosamålad träsnipa. De hade en princip i den familjen att demokratiskt rösta om alla viktiga beslut. En del saker blev underliga, men för att vara på 80-talet så visades väldigt mycket respekt för barnens åsiktet.
Det skämtades en del om dem i byn, men fan vet om de inte var klokare än många andra.Jo jag tror dig. Det lät så kul bara!![]()