Radera tråd

Arsozath

Aktiv medlem
Radera tråd
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Ska ta och radera min bil. Efter en vecka på blocket så har jag fått nog av idioter. Misstänker att hälften som hör av sig bara försöker kontrollera om jag är hemma så att de kan göra inbrott om jag inte är det. Varför skulle annars 2 pers säga att de ska komma idag, för att sen inte dyka upp? Andra hälften kör med skambud. Suck :(
Sälj via något företag som köper bilar. Inte värt att sälja själv på annons - för mycket idioter där ute....
Problemet är att om jag gör det så kommer det raderas pengar på kontot, snarare än att saldot ökar.

PKJoacim

Aktiv medlem
Radera tråd
Köksblandaren försökte radera sig själv igår kväll genom att gå tvärt av. Den torra miljön på köksgolvet raderades hastigt av den fritt sprutande stumpen av blandaren som satt kvart i diskbänken. Så småningom raderades även poolen från köksgolvet. Mitt goda humör verkade ha raderats i samma veva. Smärtfriheten i huvudet raderades hastigt och utan förvarning när jag krälade in under diskbänken för att dokumentera alla kopplingar till blandaren. Nu väntar jag på att någon ska radera bulan som uppstod i huvudet.

Jag hoppas på att kunna överlista blandaren genom att köpa en reservdel till den.

Bengt-re

Aktiv medlem
Radera tråd
Anekdotisk bevisföring!
Ja, M*E*N NU är det så att jag tittat överallt och jag har inte sett en endaste raderat tråd någonstanns! Och två år är ganska länge där jag kommer ifrån!

Så!

Kan inte någon radera den här flunsapaniken som håller på att driva sveriges ekonomi tillbaka till 1870-talet?

fhloston

Aktiv medlem
Radera tråd
Ja, M*E*N NU är det så att jag tittat överallt och jag har inte sett en endaste raderat tråd någonstanns! Och två år är ganska länge där jag kommer ifrån!

Så!

Kan inte någon radera den här flunsapaniken som håller på att driva sveriges ekonomi tillbaka till 1870-talet?
Är du säker på att trådarna du inte sett inte bara är arkiverade eller dolda? Va va?

Förövrigt håller jag med om att det viktigaste är att radera diverse virus och dess följder!

Edit: lade till ett inte som inte kom med i orginalet

Senast ändrad:

GoranS

Aktiv medlem
Radera tråd
Oops, snart fyra månader utan aktivitet i denna tråd. Den höll nästan på att bli raderad ur medvetandet. Undrar om det har att göra med att Bengt-re:s aktivitet på forumet också verkar ha raderats från i april. Någon som vet vad som hänt med honom förresten?

Earlslick

Aktiv medlem
Radera tråd
Oops, snart fyra månader utan aktivitet i denna tråd. Den höll nästan på att bli raderad ur medvetandet. Undrar om det har att göra med att Bengt-re:s aktivitet på forumet också verkar ha raderats från i april. Någon som vet vad som hänt med honom förresten?
Om man läser hans signatur får man uppfattningen att han tröttnat lite på brunkletet från en del medlemmar.

D

Deleted member 43681

Guest
Radera tråd
Det jävligaste är att det är sant. Det var en rosamålad träsnipa. De hade en princip i den familjen att demokratiskt rösta om alla viktiga beslut. En del saker blev underliga, men för att vara på 80-talet så visades väldigt mycket respekt för barnens åsiktet.
Jo jag tror dig. Det lät så kul bara! 😄

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer