Radera tråd

Radera tråd
Örjan Lax sa:
Örjan Lax sa:
Örjan Lax sa:
GoranS sa:
Örjan Lax sa:
Skriv här istället zinkpasta-troll. En tråd för dig din kukapa.
Ärligt talat skulle jag tycka det vore trevligt om du lugnade dig lite. Kukapa faller rimligen inte inom gränserna för lex vardagsrum. Sen ger en snabb koll på de senaste inläggen hen gjort inte några uppenbara trollvibbar. Om alla som gjort något oseriöst inlägg på detta forum skulle trollstämplas blev det inte många icke-troll kvar och ffa väldigt få sådana med en någorlunda hygglig mängd inlägg.
Jag ber om ursäkt till både zinkpasta och dig, men jag blir samtidigt förbannad när någon kallar mig, eller insinuerar att kalla mig troll utan vidare motivering! Jävligt onödigt.

Det var alltså zinkpasta som började att kalla mig troll, om du nu missade det GoranS.

Det kan ni se HÄR https://happyride.se/forum/read.php/1/3518790/3518811#msg-3518811

Oh ja, du kan verkligen bete dig. Som vi ser här.....

Screenshot_20190325-205424.jpg

Radera tråd
Nej det stämmer, jag kan inte bete mig. Men det var zinkpasta som utlöste all vrede! Jag bara ville väl. Men skit blev det!

Radera tråd
Ska aldrig mer bumpa nån tråd här eftersom det verkar vara en dödssynd enligt vissa förzinkade användare.

Radera tråd
Örjan Lax sa:
marr sa:
Örjan Lax sa:
Nej det stämmer, jag kan inte bete mig. Men det var zinkpasta som utlöste all vrede! Jag bara ville väl. Men skit blev det!

Hur kan att kalla nån kukapa och vilja väl hänga ihopa? Tyvärr.
Du tycker inte det vore mer klädsamt att zinkpasta förklarade saken istället för att du ska leka nån slags militär lekledare?

Nä faktiskt inte. Det var du som betedde dig som ett rövhål.

Rättning, beter dig som.

Senast ändrad:
Radera tråd
marr sa:
Örjan Lax sa:
marr sa:
Örjan Lax sa:

Du tycker inte det vore mer klädsamt att zinkpasta förklarade saken istället för att du ska leka nån slags militär lekledare?

Nä faktiskt inte. Det var du som betedde dig som ett rövhål.

Rättning, beter dig som.

Då missade du tråden.

Radera tråd
Pfaff sa:
Crossmax sa:
Oj, här skulle några kränkningar behöva raderas.

Det verkar lösa sig helt automagiskt.
Herr Lax kunde väl åtminstone haft den goda smaken att uttrycka sin frustration i relevant tråd. Då hade det kanske varit begripligt.

Ja jag gjorde fel. Ber återigen om ursäkt till zinkpasta plus eventuella andra som tagit illa vid sig. Jag är ingen ond människa. Bara trött och utbränd = lättretlig med kort stubin.

Radera tråd
Örjan Lax sa:
Örjan Lax sa:
GoranS sa:
Örjan Lax sa:
Skriv här istället zinkpasta-troll. En tråd för dig din kukapa.
Ärligt talat skulle jag tycka det vore trevligt om du lugnade dig lite. Kukapa faller rimligen inte inom gränserna för lex vardagsrum. Sen ger en snabb koll på de senaste inläggen hen gjort inte några uppenbara trollvibbar. Om alla som gjort något oseriöst inlägg på detta forum skulle trollstämplas blev det inte många icke-troll kvar och ffa väldigt få sådana med en någorlunda hygglig mängd inlägg.
Jag ber om ursäkt till både zinkpasta och dig, men jag blir samtidigt förbannad när någon kallar mig, eller insinuerar att kalla mig troll utan vidare motivering! Jävligt onödigt.

Det var alltså zinkpasta som började att kalla mig troll, om du nu missade det GoranS.
Jepp, var trött när jag läste det och missade trollskrivningen. Alternativt har jag bara en taskigt fungerande hjärna i allmänhet. Och, visst, det var väl kanske inte så snyggt gjort. Att kalla någon för kukapa tycker jag dock är att eskalera det hela i onödan. Generellt sett tror jag den typen av uttalanden om något är kontraproduktiva (åtminstone om man försöker uppnå något konstruktivt). Dessutom, om du skriver ett inlägg där du skriker "VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER???" så är det inte säkert att alla tycker det är humor utan snarare ser det som ett försök till att trolla och därmed skriver det. Kanske den personen också var trött och irriterad!?

Edit: Ser att du bett om ursäkt, så låt oss hoppas att saken därmed är utagerad.

Senast ändrad:
Radera tråd
Oj, här var man omnämnd minsann. Min trollradar säger mig att Örjan Lax inte cyklar särskilt mycket i verkliga livet, och med 76% sannolikhet är samma person som tidigare uppträdde (bl.a.) under namnet T. Det kan dock vara helt fel, jag har inte kalibrerat den så mycket då jag inte läser så ofta här nu för tiden (eller iaf få av trådarna).

Men hur som helst så är nog det enklast att fortsätta använda funktionen "Dölj användarens inlägg" på Örjan. Jag önskar bara den kunde dölja inläggen helt, inte bara texten.

/kukpasta

Senast ändrad:
Radera tråd
zinkpasta sa:
Oj, här var man omnämnd minsann. Min trollradar säger mig att Örjan Lax inte cyklar särskilt mycket i verkliga livet, och med 76% sannolikhet är samma person som tidigare uppträdde (bl.a.) under namnet T. Det kan dock vara helt fel, jag har inte kalibrerat den så mycket då jag inte läser så ofta här nu för tiden (eller iaf få av trådarna).

Men hur som helst så är nog det enklast att fortsätta använda funktionen "Dölj användarens inlägg" på Örjan. Jag önskar bara den kunde dölja inläggen helt, inte bara texten.

/kukpasta

Om du hade varit LITE mer aktiv här på Happyride så hade du sett att jag både cyklar (kolla bildtrådarna förslagsvis) och även bistår med googlingar och köptips på NÄSTAN samma dagliga basis som Sixten Fors.

Men du verkar ju redan infernaliskt övertygad i din egen dumhet, så kör på som du redan börjat vett ja! ?

Senast redigerad av en moderator:
Radera tråd
Alltid lika roligt att bli nedvärderad av en användare som "inte läser så ofta här nu för tiden"...

Snacka om självmål.

Radera tråd
rekrevs sa:
Det är ju inte alla som kan producera 2531 kvalitetsinlägg på mindre än ett år
Jag är knappast ensam om det. Men nu när drevet har börjat rulla vilt så spelar det ju ingen roll vad man skriver. Hoppas ni mår bra ? Det är ju det viktigaste.

Radera tråd
Hagman sa:
marr sa:
Örjan Lax sa:

Det kan ju varit så att kukapa var sagt med kärlek och respekt. Då hänger d nästan ihop.
Ja, precis som T "drum" roll var sagt med kärlek och respekt av zinkpasta...

Radera tråd
Örjan Lax sa:
Hagman sa:
marr sa:
Örjan Lax sa:

Det kan ju varit så att kukapa var sagt med kärlek och respekt. Då hänger d nästan ihop.
Om jag inte visste bättre så kunde man nästa tro att du börjar fatta hur det funkar????

Radera tråd
Zinkpasta verkar inte vilja godta min ursäkt. Bättre att bara "dölja användare" och sticka huvudet i sanden.

Gott så, alla är vi olika... ?

Radera tråd
Hagman sa:
Örjan Lax sa:
Hagman sa:
marr sa:
Örjan Lax sa:

Om jag inte visste bättre så kunde man nästa tro att du börjar fatta hur det funkar????
Du verkar ju fan vara dum på riktigt. Får du lön per timme eller per vecka för att "kneckta" zinkpasta?

Radera tråd
Örjan Lax sa:
Hagman sa:
Örjan Lax sa:
Hagman sa:
marr sa:
Örjan Lax sa:

Du verkar ju fan vara dum på riktigt. Får du lön per timme eller per vecka för att "kneckta" zinkpasta?
Varför är du så arg hela tiden?

Radera tråd
Hagman sa:
Örjan Lax sa:
Hagman sa:
Örjan Lax sa:
Hagman sa:
marr sa:
Örjan Lax sa:

Varför är du så arg hela tiden?
Ledtråd = mitt användarnamn, kronisk värk (Jo jag har läkarintyg) och allmänt trött på fega muppar på Happyride som bara slänger ur sig inlägg och sen vägrar att följa upp = döljer användare...

Skulle gärna ta detta öga mot öga istället!

Radera tråd
rekrevs sa:
Gillar labradorer så det tar jag som en komplimang.

Edit:
2065
Haha. Sen är det bevisligen så att en del hygger som en hungrig lax på allt man kan. Brukar inte helt sällan vara samma människor som sitter och skriker i bilen åt sina medtrafikanter hela vägen till jobbet. Det går att leva så, men jag tror man förkortar sin livslängd avsevärt.

Radera tråd
Hagman sa:
rekrevs sa:

Edit:
2065
Haha. Sen är det bevisligen så att en del hygger som en hungrig lax på allt man kan. Brukar inte helt sällan vara samma människor som sitter och skriker i bilen åt sina medtrafikanter hela vägen till jobbet. Det går att leva så, men jag tror man förkortar sin livslängd avsevärt.
Du beskrev just dig själv. Lycka till med det nya Göteborg...

Radera tråd
Nu måste vi vänta minst 10 minuter för att Hagman, rekrevs och zinkpastas övriga töntiga skyddsknecktar är lite trögfattade i huvudet jämfört med snälla stockholmare som brukar kunna svara blixtsnabbt men ändå konkret.

Radera tråd
Örjan Lax sa:
Hagman sa:
rekrevs sa:

Edit:
2065
Du beskrev just dig själv. Lycka till med det nya Göteborg...
Haha oj vi kör med spegel fortfarande. Ja då säger jag spegel för alltid???. Du får lära dig att ta d lite lugnt. Jag är ingens skyddsknäckt. Tror zinkpasta klarar av att ta reda på sig själv utan problem. Det kan ju ha mer att göra med att om någon hugger direkt på minsta lilla så blir d ju lite roligare att peta. Om jag förstört din dag så är jag ledsen för det. Hoppas du får barmark och får cykla av dig snart.

Radera tråd
Örjan Lax sa:
Nu måste vi vänta minst 10 minuter för att Hagman, rekrevs och zinkpastas övriga töntiga skyddsknecktar är lite trögfattade i huvudet jämfört med snälla stockholmare som brukar kunna svara blixtsnabbt men ändå konkret.
Men ge dig. Zinkpasta gjorde en tyken men rätt rolig kommentar efter att du trollat fram ett helt gäng gamla nekrotrådar. En normal människa hade sagt "höhö, kul du" och skitit i det. Tro fan att du blir trollad som fan när du går igång så på en sån skitsak.

Radera tråd
GoranS sa:
Börjar alltmer känna att "Radera tråd"-tråden spårat ur och verkligen borde raderas.

Och vad bygger du det på? Virtuella gissningar eller faktiska erfarenheter?

Sjunk inte så lågt, GoranS. Det klär dig inte.

Dom andra göteborgsmupparna däremot är en helt annan sak, dom har redan visat hur lågt dom står.

Radera tråd
Rattnalle sa:
Örjan Lax sa:
Men ge dig. Zinkpasta gjorde en tyken men rätt rolig kommentar efter att du trollat fram ett helt gäng gamla nekrotrådar. En normal människa hade sagt "höhö, kul du" och skitit i det. Tro fan att du blir trollad som fan när du går igång så på en sån skitsak.

Just precis!

Hade 42Hz eller någon liknande gammal "veteran" bumpat en våffeltråd från 2011 så hade det mottagits med leenden och "+42" m.m. men nu var det en okänd jävel (?) som råkade bumpa inför våffeldagen, och resten är historia här.

Förlåt! ?

Radera tråd
Örjan Lax sa:
Rattnalle sa:
Örjan Lax sa:

Just precis!

Hade 42Hz eller någon liknande gammal "veteran" bumpat en våffeltråd från 2011 så hade det mottagits med leenden och "+42" m.m. men nu var det en okänd jävel (?) som råkade bumpa inför våffeldagen, och resten är historia här.

Förlåt! ?
Jag menade om du varit en normal människa alltså. Zinkpasta vet jag redan inte är det.

Radera tråd
Rattnalle sa:
Örjan Lax sa:
Rattnalle sa:
Örjan Lax sa:

Just precis!

Förlåt! ?
Jag menade om du varit en normal människa alltså. Zinkpasta vet jag redan inte är det.

Tack. Nu förstår jag. ?

Jag lägger ingen värdering i intelligens vilket dock vissa människor på denna planet verkar lida en begränsning av. Men du verkar ju åtminstone vara förnuftig och talbar i motsats till de hårda männen från Göteborg... ?

Radera tråd
Örjan (eller vad du heter) - för din egen skull, stäng av datorn och andas. Ge dig ut och cykla. Ta en pilsner. Men vad du än gör, skriv inget mer idag. Och be aldrig om ursäkt när du fortfarande är förbannad, eller egentligen inte menar det. Det ger ingenting.

Vad du har för problen med smärta vet jag inte, eller vad som döljs för ledtråd i ditt nick, men har man kronisk smärta är det lätt hänt att man reagerar fel. Det har du gjort nu. Det kan varken du eller någon annan ändra på. Men bara du kan välja om det ska vara en tillfällig grej, elller om det ska växa till något okontrollerbart som slutar med att du måste stänga det här nicket också.

Så jävla viktig är väl inte en enda oförskämdhet på internet att den ska få så stora proportioner?

Radera tråd
Örjan Lax sa:
GoranS sa:
Börjar alltmer känna att "Radera tråd"-tråden spårat ur och verkligen borde raderas.

Och vad bygger du det på? Virtuella gissningar eller faktiska erfarenheter?

Sjunk inte så lågt, GoranS. Det klär dig inte.

Dom andra göteborgsmupparna däremot är en helt annan sak, dom har redan visat hur lågt dom står.
Vad jag bygger att jag känner att tråden har börjat spåra ur på? Jag bygger det på min faktiska erfarenhet av min känsla. Då detta framstår som närmast tautologiskt så undrar jag om det var det du verkligen menade med din fråga. Om inte så föreslår jag att du omformulerar den så att jag lättare kan förstå vad du menar.

Och varför det skulle vara att sjunka lågt att klä sina känslor i ord förstår jag inte, i synnerhet som det på inget sätt innebar något personligt påhopp eller förminskande av någon.

Slutligen undrar jag hur virtuella gissningar skiljer sig från vanliga gissningar.

Tillbaka
Topp