mkallstrom
Aktiv medlem
Zwift - The tråd, frågor och svar, allmänt om Zwift
Jag tror inte man ska köra med det. Har ingen påverkan på funktionen men trainern rapporterar inte längre uppmätt effekt utan det den försöker justera mot.Tror jag ska slå på "ERG Mode Power Smoothing" på min Wahoo Kickr Core.
Jag hade samma problem med min iPad mini för några veckor sedan, bytte till iPhone och det funkade. Det har funkat bra på iPaden tidigare, men har inte provat sen dess.iPad som Zwift Companion, någon mer som har problem med det, eller har ni några tips? Companion-appen fungerar men jag får inga "game controls" när jag börjar cykla. Kartan ploppar upp en sekund eller två för att därefter försvinna och inte komma tillbaks. Fungerar utan problem på min Galaxy S20 men tänkte att iPaden skulle vara lite mer lättnavigerad. Har provat flera gånger, startat om plattan, wifi, mm. Funderar på om iPaden är mer grinig för olika wifinät (2.4/5, ssid osv) för jag antar att det är så companion-appen vet att man kör. Men samtidigt så borde det väl kvitta för om jag kör min dator trådat så borde det väl räcka att man sitter på samma router? Kör ett TP-link meshnät. iPad (gen 5?) med IOS15