Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fattades 2,2 sekunder denna gång. Är 1,1 s efter 30:e tid vid mellantiden efter en dryg minut, 1,3 s efter vid mellantiden efter knappt två minuter och så 2,2 s efter i mål. Så mittenpartiet tappade hon minst på. Å andra sidan var placeringsraden vid tidtagningarna 35, 35 och 37, så möjligen att hon tappar lite med på slutet men relativt jämnt.Ebba åker rimligen ut även denna gång väl!?
Möjligt. Jag undrar dock om det inte var tjurskalligheten som slog till och hon såg en chans att få revansch på Diggins.Eller så tänker hon inte alls på vilka som finns i heatet utan vill bara maximera sin vila inför semin..
Nä. Tycker absolut inte det vore kul. Dessutom vore det komplett idiotiskt.
Lite för mkt gambling för min smak. Hade det varit fristil hade jag sett det som mer garanterat att det skulle gå fort med Diggins i heatet. Sen beror det ju på vad hon tror om de två etapperna i Italien. Masstart i klassisk stil + final climb. Hon har 45 sekunder upp till Diggins.Jo, det var intressant. Kanske räknar hon att det blir 4 åkare som går vidare från det heatet.
Hade varit kul om 6 av de på plats 2-11 hade valt heat 1 s.a. det var fullt när Kläbo skulle välja.LOL heat 1 :D
Avsiktlig kraschning av andra åkare kommer med all sannolikhet att innebära diskning och hemfärd. Inte helt osannolikt att hon även skulle bli avstängd ett antal lopp. Så, nä, känns bara korkat förutom att vara extremt osportsligt. Vill man ha pajas-dramatik finns wrestling att tillgå.Om hon är lite taktisk drar hon med sig Diggins i fallet.
Ja, om hon känner att hon vill/behöver vara närmare i sammandraget efter etappen och tror sig kunna vara före Diggins i mål i kvarten är det väl en rimlig taktik.Tror Fridas tanke är att ge allt för att vara före Diggins, egentligen oavsett om det räcker för att gå vidare. Hade dom kört i olika heat kan hon inte kontrollera det på samma sätt, lite mer slumpartat.
Du menar de som tog ut Dyvik?! Skulle ju i så fall kunna motivera med att detta är klassisk sprint medan det är fristil på OS. Dessutom lägre höjd.Vad jobbigt det blir för dem om Hagström kommer på pallen eller t.o.m. vinner idag...
^^Om hon är lite taktisk drar hon med sig Diggins i fallet.
Ja, de två verkar vara bästa kompisar :DJaja, hon hjälpte ju Ebba lite iaf. Nobelt att offra sig för lagkompisen.
Jag tror om det är grovt (typ Bolchunovs nedmejning av finnen ifjol) blir du utslängd, annars är det 3 min tillägg hörde jag nån säga innan touren.Någon som har koll på hur det är med två gula kort vad gäller tidstillägg kontra att helt bli utslängd från touren?
Det normala är ett sch-ljud och inte ett hårt g.Ni som är kunniga i det tyska språket, ska g:et i Hennigs namn uttalas hårt eller mjukt (sch-ljud)?