D
Deleted member 78355
Guest
The Gravel tråd
Orättvist med gräs och ingen snö! ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42t/10-50t. Kanske provar något annat till sommaren. Beror lite på om jag skall bygga en till gravel eller om det blir en räser eller vad det nu än kan bli.Aha elväxel :) PS Vad har du för utväxling på hojen?
Vänta här nu, 12-delat är väl sram och det är kass har jag hört på Happy?Är väldigt intresserad av att prova den här kassetten:
Cassette 12s 48T10 – Ingrid
ingrid.bike
Det är därför man bara ser mig promenera runt med cykeln. Stannar vid någon sliten timmervägg och fotar lite med jämna mellanrum.Vänta här nu, 12-delat är väl sram och det är kass har jag hört på Happy?
var bor du? Ser trevligt ut med barmark och det verkar vara lite kuperat också. I falun där jag bor är det isigt ute så man får lägga på dubbdäcken nu.Drog en längre runda idag, väldigt trevlig grusvägs körning ca 50km. Visa bilaga 532978Visa bilaga 532979Visa bilaga 532980Visa bilaga 532981Visa bilaga 532982
Jag får börja med det jag också, plockar av kedjan för säkerhets skull för hittills har bägge mina cyklar fungerat (nästan)felfritt?Det är därför man bara ser mig promenera runt med cykeln. Stannar vid någon sliten timmervägg och fotar lite med jämna mellanrum.
Något annat duger det inte till.
Jag bor nere i Varberg, ja här finns fin kuperad terräng, men Falun måste väl ha fin terräng med ?var bor du? Ser trevligt ut med barmark och det verkar vara lite kuperat också. I falun där jag bor är det isigt ute så man får lägga på dubbdäcken nu.
Min far råkade ut för det motsatta för 40 år sedan. Han fick cykeln, men någon annan betalade fakturan. Det reddes aldrig ut framgångsrikt vem som hade betalat för den, men betald var den så blev en gratiscykel.Fick mejl från UPS om leveransen till mig där står det att den är skickad å nu är i Danmark och ska levereras på måndag innan dagens slut! Men det står oxå adress ändring begärd! Vad betyder det? Jag har ju inte ändrat någonting men kan det vara att sändningen byter land? Blir ju lite orolig om cykeln hamnar hos nån annan men fakturan fick jag :)
PS Förlåt detta skulle hamna i Grizl tråden!
Det finns ett GORE-TEX servicecenter i Gustavsberg, de kan säkert reparera din jackamin nya shakedry-jacka fick ett par revor.
Bäst att du kommer hem illa kvickt, här finns fina grusvägar.Här är det bara STEN. Hur var det, är det gravel?
Haha som tur är kan jag hålla mig på asfalten härnere ;)Bäst att du kommer hem illa kvickt, här finns fina grusvägar.
Blev sugen på en Lauf True Grit. Någon som beställt från hemsidan och vet om det tillkommer avgifter utöver den moms de lägger till vid köp? Lauf är isländskt och med i EES men de skickar tydligen cyklarna från Taiwan när jag frågade dem.. vad det nu innebär för importen..
Lite test körning med stel gaffel då min dämpare gett upp. Fy fan va mycket stutsigare det går än med 70mm dämpning. Men det har sina fördelar med stel ocksåVisa bilaga 534503
Eller ? ? Cykel som cykel det blir en väldigt mycket kapablare cykel med dämp än utan. Om man gillar att utforska skog och mark.Ja, det blir ju liksom en gruscykel på det viset och inte en månntäjnbajk.
Haha va ?Fast det där är en snöcykel ju.
Bara driver :)Haha va ?
![]()
Beautiful Builds: Moots Routt ESC
The Routt ESC is the latest bike to roll out of Moots' Steamboat Springs facility where they've been making titanium frames for over 40 years. Watch this edition of our Beautiful Builds series for the full rundown on what makes the Routt ESC so different from any other bike in the Routt...theradavist.com
Nej, postar bara en sida som jag hittade. Blir ett bygge på en Canyon snart.Wow. Har du köpt en sån ?
Gottegris!!!Får åka söderut i Sverige på träningsläger.
Nej, postar bara en sida som jag hittade. Blir ett bygge på en Canyon snart.
Rätt åt den!Den fick känna på en 62km runda idag Visa bilaga 535578
Imon blir det 100km runda!Rätt åt den!