Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då lär du inte behöva tips att få ihop det snyggt ;) Jag hade ett som jag svetsat ihop men det var nog inte av bästa modell för när jag senast skulle bygga ett hjul upptäckte jag att det var slängt.Jag är finsnickare.
Så jag kommer INTE att bygga ett själv. ??
Nej, brun i något ljusare kulör än original. På bilderna är minkoljan applicerad för någon halvtimma sedan, därav den mörka tonen.Imponerad av ditt mekande. Men är lite bekymrad över sadeln, svart skokräm?
Nej, brun i något ljusare kulör än original. På bilderna är minkoljan applicerad för någon halvtimma sedan, därav den mörka tonen.
Nej, inte Medaille d’Or. Sjunker in ordentligt. Lite fånigt att hävda den här typen av grejer, men det är nog världens bästa skokräm.Men ändå, färgar inte skokrämen av sig?
knappast permanent. det tar typ högst en kvart att rikta ett hjul, inklusive att vända den aktuella cykeln uppochner.Snarare har jag omkring tio olika hjul som behöver riktas och jag har ingen lust att hänga upp en cykel permanent i mekstället - känns klumpigt. Nä, det får bli ett riktställ! :)
Fast då repar han ju sönder de fina sadlarna. Ett riktställ är da shit!knappast permanent. det tar typ högst en kvart att rikta ett hjul, inklusive att vända den aktuella cykeln uppochner.
du behöver inte ens montera av hjulet?
Fördelen är också att man kan placera det på ett bord och få bra arbetsställning, det är av stor betydelse. Plus att arbetet blir enklare med riktiga anhåll.Fast då repar han ju sönder de fina sadlarna. Ett riktställ är da shit!
För att inte tala om att jag kommer att skita ned styrlindan.. ?Fast då repar han ju sönder de fina sadlarna. Ett riktställ är da shit!
Och bomullslinor är tyvärr knepiga att få rena.För att inte tala om att jag kommer att skita ned styrlindan.. ?