Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur många timmar har ni cyklat I år och vad är ert mål?
Själv har jag mediokra 41 timmar och målet är 500 så 459 kvar.
Jag skapade tråden för att få en mer rättvis bild mellan dom som väljer skogen före asfalten.
Hur många timmar har ni cyklat I år och vad är ert mål?
Själv har jag mediokra 41 timmar och målet är 500 så 459 kvar.
Jag skapade tråden för att få en mer rättvis bild mellan dom som väljer skogen före asfalten.
Med den sysnen har jag svårt att förstå varför man bor kvar, en flytt till södra tyskland skulle löse det mesta av dina problem och ha ett väldigt liknande samhälle ;)3 h, japp thats it. Jävla skridskobana i skogen och på grusvägar i kombination med barn hemma från förskolan i tre veckor (!) och sedan Covid på det! Tack så jävla mycket vintern. Samma människor som gillar vinter är väl de som smugglar knark i ändtarmen och åker fast och hamnar i thailändskt fängelse i 30 år. Men det var ju kul för man fick en flygresa till solen. Så är vintern, en fin dag och resten bara ett utdraget helvete!
Med den sysnen har jag svårt att förstå varför man bor kvar, en flytt till södra tyskland skulle löse det mesta av dina problem och ha ett väldigt liknande samhälle ;)
+1 på den, jävla vintermisär! ?Så är vintern, en fin dag och resten bara ett utdraget helvete!
Nu har jag inte så många vintercykeltimmar att skryta med, men man kan väl åtminstone trösta sig med att vintercykling brukar vara väldigt skönt efteråt, när man kommer in i en varm dusch och kanske tom kan tända en brasa.+1 på den, jävla vintermisär! ?
Du sitter på en sadel?Max 10 om man inte räknar spinning.
Hade inte du ett litet lopp nere i några berg planerat? Kan kanske dra iväg till 59 timmar i så fall. Kanske läge att förankra på hemmaplan?57 timmar än så länge. Siktar på minst 58 innan året är slut.