Hur många sadeltimmar i år?

Hur många timmar har ni cyklat I år och vad är ert mål?
Själv har jag mediokra 41 timmar och målet är 500 så 459 kvar.
Jag skapade tråden för att få en mer rättvis bild mellan dom som väljer skogen före asfalten.

Orättvist!

Nå, pga knäskada som läkar lååååångsamt bara 18 timmar under januari.
Inge’ kul.

Siktar 300h iår, ligger bara på 19 hittills pga två veckors covid. Men kroppen känns pigg nu, så det borde gå att komma igång med gnetandet.

24 timmar uppdelade på 23 pass (och 350 km).

Har inget mål utan kör så ofta jag har möjlighet och såhär har det blivit hitintills.

Noll timmar på cykel men målet är att löpning, längdskidor, windsurf, mtb och landsväg skall resultera i minst 3000 km per år.

Vill nog slå förra året då det blev 213 h träning.

Hitills 2022: 307 km och 33 h.

Hur många timmar har ni cyklat I år och vad är ert mål?
Själv har jag mediokra 41 timmar och målet är 500 så 459 kvar.
Jag skapade tråden för att få en mer rättvis bild mellan dom som väljer skogen före asfalten.

3 h, japp thats it. Jävla skridskobana i skogen och på grusvägar i kombination med barn hemma från förskolan i tre veckor (!) och sedan Covid på det! Tack så jävla mycket vintern. Samma människor som gillar vinter är väl de som smugglar knark i ändtarmen och åker fast och hamnar i thailändskt fängelse i 30 år. Men det var ju kul för man fick en flygresa till solen. Så är vintern, en fin dag och resten bara ett utdraget helvete!

3 h, japp thats it. Jävla skridskobana i skogen och på grusvägar i kombination med barn hemma från förskolan i tre veckor (!) och sedan Covid på det! Tack så jävla mycket vintern. Samma människor som gillar vinter är väl de som smugglar knark i ändtarmen och åker fast och hamnar i thailändskt fängelse i 30 år. Men det var ju kul för man fick en flygresa till solen. Så är vintern, en fin dag och resten bara ett utdraget helvete!
Med den sysnen har jag svårt att förstå varför man bor kvar, en flytt till södra tyskland skulle löse det mesta av dina problem och ha ett väldigt liknande samhälle ;)

20220207_124653.jpg

När vädret är bättre än på Zwift?

Tillbaka
Topp