Enkät träningsapplikationer
Hej!
Jag studerar informatik på Lunds Universitet. Jag och min uppsatspartner genomför just nu en enkätundersökning kring träningsapplikationer. Syftet med undersökningen är att se hur exempelvis topplistor och sociala flöden påverkar användningen av träningsapplikationer.
Vår målgrupp är personer som tränar och använder en applikation för att spåra sin aktivitet. Undersökningen tar 3-5 min så hoppas att ni kan tillägna lite av er dyrbara tid till att delta, varje deltagare uppskattas!
Har ni frågor kan ni oss via mail på:
gu2285be-s@student.lu.se
ka0500fa-s@student.lu.se
Vänliga hälsningar, Gustav Bengtsson och Karl Fargo
docs.google.com
Jag studerar informatik på Lunds Universitet. Jag och min uppsatspartner genomför just nu en enkätundersökning kring träningsapplikationer. Syftet med undersökningen är att se hur exempelvis topplistor och sociala flöden påverkar användningen av träningsapplikationer.
Vår målgrupp är personer som tränar och använder en applikation för att spåra sin aktivitet. Undersökningen tar 3-5 min så hoppas att ni kan tillägna lite av er dyrbara tid till att delta, varje deltagare uppskattas!
Har ni frågor kan ni oss via mail på:
gu2285be-s@student.lu.se
ka0500fa-s@student.lu.se
Vänliga hälsningar, Gustav Bengtsson och Karl Fargo
Spelifiering inom träningsapplikationer
Hej! Vi är två studenter från Lunds Universitet som skriver vår kandidatuppsats inom informatik. Syftet med uppsatsen är att undersöka den uppfattade effekten av specifika spelelement. Därför riktar sig denna enkät mot aktiva användare av träningsapplikationer för aktivitetsspårning som...
docs.google.com
Senast ändrad: