Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Absolut klart man kan men tänkte om någon visste något prisvärt i den klassen. Annars hade jag väl inte frågat om du läser igenKöp några som kostar 250 kronor?
Jag har sagt likadant till honom men han sa att budgeten var ca 500 för båda, jag håller helt och hållet med dig ?Nu är inte det här svaret på din fråga men skulle jag köra 30 mil på ett bräde så skulle jag inte göra det på 250kr däck. Missförstå mig rätt, du kan säkert hitta helt okej däck, men bra däck är dyra av en anledning. I min bok står Pirelli P Zero velo och schwalbe One högt, kolla om dom finns på kampanj nånstans som t ex. Tooorch.com eller Bikester.
Skulle aldrig själv välja däck i den klassen men nästan så man får skylla sig själv tänker jag ;)Han hade otur, jag hade ett par P Zero som åkte på tippen för en vecka sen, hade lätt rullat 30 mil till. Lär väl finnas en och annan gör annars som kan tänka sig att kränga ett par inte allt för slitna sulor för en femhundra? Då får han åtminstånne bra däck för pengarna än något med dåligt gummi och tvivelaktigt punkaskydd och allt går åt helvete på de första 10 milen.
Har inte testat Continental Ultra Sport, men har kört 60-milare på Vittoria Rubino Pro III som verkar vara ungefär samma liga enligt Bicycle Rolling Resistance. Har svårt att se att man inte skulle kunna göra en Vätternrunda på såna däck.Vill bara påpeka att det absolut inte är något fel på Continental Ultra Sport. Det är ett bra däck som rullar lättare än vissa däck jag har cyklat långt på. Nackdelen är punkteringståligheten är lite sämre, men kan man leva med det är det ett dugligt däck som fungerar i verkligheten.
Sen att jag nästan alltid köper dyrare däck är en annan sak - jag är ju nörd....
stått emot fem års stockholmspendling utan ens punktering. skulle nog utan vidare klara tio vätternrundor.
Hej det är nog 25or som är aktuella isf. Han bor lite utanför uppsala så då lär de nog skickas isf. Beroende på vad du har osv :)Hur breda? Jag kan ha några "bra att ha" som pga nya cyklar inte längre är "bra att ha". Stockholm OK för leverans?
Bra pris, bra däck!Jag var på xxl idag och dom hade conti Ultra Sport 3 25or för 199kr
Dum fråga men är dessa med slang? Tänkte köpa de till min White GX LTD nämligen :)Jag var på xxl idag och dom hade conti Ultra Sport 3 25or för 199kr
Men nä...Biltema - när billigt är det viktigaste.
Det är inte inbilling. Jag har kört båda på samma cykel. Din analys stämmer.Kör vikbara ultra sport nu. Klart trevliga däck för priset (har för mig 160 kr via webbshop). Inbillar mig att de rullar snabbare än 4 seasons, men det kanske mest är placebo pga det senares ljud som verkligen låter som att det suger fast i asfalten.