Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är själva Garminfästet öronen på baksidan i metall på den där? Ser silvriga ut.
Varmt välkommet över den vita plasten på 1030 som har en tendens att gå av...
Det gick inte att fästa på taket på bilen. :(
8K, utan bundle, kommer bli en hård diskussion med mig själv.
Kanske dax att posta Garmin Sveriges kommentar till deras priser redan när Edge 1000 lanserades6.5K ska jag nog kunna övertala mig till.
Dessutom är det inget nytt, inte ens på cykeldatorerSolpanel på en enhet med batteritid för 30h ser jag bara som en gimmick.
Det är ett stort plusÄr själva Garminfästet öronen på baksidan i metall på den där? Ser silvriga ut.
Varmt välkommet över den vita plasten på 1030 som har en tendens att gå av...
Ja de är bakåtkompatibla.Kollade DC's review. Första intrycket, ett lyft jämfört med min Edge 800.
Så köpsugen!
Seriös fråga: Är nyare fästen bakåtkompatibla, alltså att man kan ha en gammal 800 på fästet till 1040?
Tappade du hela cykeln från taket? ?Det gick inte att fästa på taket på bilen. :(
Jag har också kvar min gamla 800 som reserv800:an har varit min reservdator. Hade en 830 som tyvärr försvann förra sommaren. Sen har jag väntat och väntat på efterföljaren till 1030 plus. Som nu äntligen kom.
Power Glass är glaset med solcell över hela ytan. Gör displayen lite mörkare (nackdel?), det är inte mer repskyddat eller krossäkert. Kartorna går att ladda in själv efterhand som man behöver dom. Inget jag saknar, valde standard.
Nu har leveranstiden ökat från 1-3 dagar till 3–5 veckor.
Jag resonerade som så att om det blir problem så är Garmin återförsäljaren och då kan man kortsluta eventuella supportärenden genom att kontakta Garmin direkt. Nu kanske det inte är ett problem i verkligheten då såvitt jag vet har Garmin skött reklamationer och garantiärenden utan att man behövt blanda in butiken
(ovanstående baserat på vad jag läst bl a här, men har ingen personlig erfarenhet att luta mig tillbaka på).
Beställde min 8/6 14:43. Har som sagt fått ett leveransbesked med trackingnummer, men ingen aktivitet registrerad hos Bring än.@clnr och @Spacekitty , när lade ni beställningarna? Jag fick min beställningsbekräftelse 8 juni 12:35, och då Sade webbsidan 1-3 dagar (eller vad det var). Men ingen leveransbekräftelse ännu…
@clnr och @Spacekitty , när lade ni beställningarna? Jag fick min beställningsbekräftelse 8 juni 12:35, och då Sade webbsidan 1-3 dagar (eller vad det var). Men ingen leveransbekräftelse ännu…
Ok, got some clarity from Garmin:
A) Charge time is 2 hours for empty to full
B) Fastest charging supported is a 3A/5W charger
C) Roughly speaking 5 minutes of charging will equal oneminutehour of riding (which, matches what I see)
Skulle tro att c) relaterar till solladdning.
Det beror nog på om du beställde en Solar eller inte. Jag gissar att det är Solar-versionen som det är svårast att få tag på.@clnr och @Spacekitty , när lade ni beställningarna? Jag fick min beställningsbekräftelse 8 juni 12:35, och då Sade webbsidan 1-3 dagar (eller vad det var). Men ingen leveransbekräftelse ännu…
Är det verkligen så många som vill ha solar? Här är det ju rätt mörkt stora delar av åretDet beror nog på om du beställde en Solar eller inte. Jag gissar att det är Solar-versionen som det är svårast att få tag på.
Jag får min levererad idag innan 17 enligt bring.Det beror nog på om du beställde en Solar eller inte. Jag gissar att det är Solar-versionen som det är svårast att få tag på.
Cykelsäsongen är ju däremot väldigt ljusÄr det verkligen så många som vill ha solar? Här är det ju rätt mörkt stora delar av året
Ingen aning, men för mig personligen är den det självklara valet då jag cyklar långt.Är det verkligen så många som vill ha solar? Här är det ju rätt mörkt stora delar av året
Jo men batteritiden utan solar är ju brutalt bra så i min värld är det mest ett mindre gäng randonörer som har nytta av solar?Cykelsäsongen är ju däremot väldigt ljus
samma här!Ingen aning, men för mig personligen är den det självklara valet då jag cyklar långt.