Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade varit segt att behöva ro över vattnet för egen maskin:) men det blev en liten tupplur på 15 minuter i den båtenTack för RR:en. Man har ju varit med om färjor på randolopp, men båtar i den där storleken var nog första gången jag sett.
Sen får jag säga att mitt redan tidigare mikroskopiska intresse för hallucinationscyklande minskade med några tiopotenser till efter att ha läst denna RR.
Ja han är toppen för rådgiving. Det där sista milen är rent ut sagt vidriga, har byggt upp någon slags hatkärlek till sista biten in till Södertälje. Man vet ju att målet väntar men samtidigt är man för det mesta i rätt risigt skick och less på att trampa då.Bra Adam! Grymt kört.
Hagen kan jag tänka mig är en perfekt psykrådigvare :-) Och de där sista 21,57 km är verkligen jätteonödiga, jättebackiga och jättelånga!
Det är en intressant iakttagelse som dyker upp på många lopp. Södertäljes målgång är ändå inte den värsta (ska inte ranka dom här) men beroende på längd på lopp, form, känsla mm så kan det ofta kännas tungt med upploppen.Ja han är toppen för rådgiving. Det där sista milen är rent ut sagt vidriga, har byggt upp någon slags hatkärlek till sista biten in till Södertälje. Man vet ju att målet väntar men samtidigt är man för det mesta i rätt risigt skick och less på att trampa då.
Ojdå, my bad. Ber om ursäkt. Vi drog om sträckan ifrån Jönköping (Torsvik) till Eksjö efter klagomål på att del av sträckan var lite väl trafikerad. Men det blev uppenbarligen ur askan in i elden. Jag tror dessvärre att jag vet exakt var det hände. Precis i början på en utförslöpa strax efter Forserum (strax efter Jönköping) finns ett försänkt spår som skär snett över vägen (snett framåt vänster). Har ingen bra ursäkt och känns inte bra i magen, men då vi hade 2 år av uppehåll med 100 mila så glömde vi uppenbarligen varna för denna utförslöpa. Vi får bege oss till Jkpg innan nästa 100 milare och försöka reka nytt och reka rätt. Tur att du klarade dig hyfsat trots allt.Men jag vaknade nog till som mest kl 04:00 andra natten då jag råkade köra ner framhjulet i ett tågspår. Blev en duktig flygtur och några meter glid på asfalten. Klarade mig undan någon större skada som tur var. Skrapsår, uprivna kläder och piggnde till rejält va det jag fick med mig från vurpan.
Äsch det går inte att skydda sig mot allt, det ska ju trots allt vara ett äventyr:) tycker bandragningen är hur fin som helst med riktiga kanonvägar.Ojdå, my bad. Ber om ursäkt. Vi drog om sträckan ifrån Jönköping (Torsvik) till Eksjö efter klagomål på att del av sträckan var lite väl trafikerad. Men det blev uppenbarligen ur askan in i elden. Jag tror dessvärre att jag vet exakt var det hände. Precis i början på en utförslöpa strax efter Forserum (strax efter Jönköping) finns ett försänkt spår som skär snett över vägen (snett framåt vänster). Har ingen bra ursäkt och känns inte bra i magen, men då vi hade 2 år av uppehåll med 100 mila så glömde vi uppenbarligen varna för denna utförslöpa. Vi får bege oss till Jkpg innan nästa 100 milare och försöka reka nytt och reka rätt. Tur att du klarade dig hyfsat trots allt.
Imponerande bra kämpat och tack för RR!