Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att veta att man inte är ensam med att råka bli med ny cykel ibland.? oops ?
Transition Scout ?Vitus va ? ???
Oh fan va lika dom va ???Transition Scout ?
Ja, den är ju omlackad och dekalfri, så inte helt lätt att identifiera...?Oh fan va lika dom va ???
kungligt, du tjackar en ny hoj. Sedan direkt så blir det pimp-my-ride ? ska prova det nästa gång, är ju lite kinkig med färgerna självJa, den är ju omlackad och dekalfri, så inte helt lätt att identifiera...?
Lika bra att passa på medan den är orepad liksom, rekommenderas ?!kungligt, du tjackar en ny hoj. Sedan direkt så blir det pimp-my-ride ? ska prova det nästa gång, är ju lite kinkig med färgerna själv
Jag älskar att N+1 lever och frodas ?Lika bra att passa på medan den är orepad liksom, rekommenderas ?!
Ser lite sammanbitet utIdag var jag @Valhalla_ ute tidigt på jakt efter nya dropp och features. Här hittade vi en rolig roller med obligatoriskt ryck till platt ?
Fotoeffekten att allt ser pytte ut som vanligt.
Visa bilaga 575848
@manneblask vid samma roller. Når botten som det verkar. Tror rycket var hyfsat högt upp.
Visa bilaga 575854
Första gaffelservice hemma någonsin, spännande! Sonen har frågt om det minst tio gånger sedan jag köpte allt material i maj. Jag hade en tröskel att överkomma, men det var roligt att göra tillsammans men sonen! Allt gick bra, förutom öljespil från ovansidan av underben när jag försökte undvika spil från undersidan.
Visa bilaga 575674
Är det när man ligger bakom en annan cyklist??Bakis cykling?Visa bilaga 575988
Gamla hojen? :O@manneblask vid samma roller. Når botten som det verkar. Tror rycket var hyfsat högt upp.
Visa bilaga 575854
Gamla hojen? :O
Trodde det bara skulle huckas 27tum ett tag nu.
Vart ligger hällen? Ser mysig ut (på bild)
Allt vi gör på våra "cykelturer" är att spana på dödsbranter ner i lingonris.Undvika att slå sönder pungen på sadelrör-a-la-2017 ?
Vid Berghemsparken (mellan Granskog-Görväln) i närheten av den där dödsbranta hällen ner i lingonris vi spanade på en gång.
Grattis, bra köp! Men varför gick kollegan inte med på 200kr jämnt?Kanske årets köp. Mustang -89 inköpt för 203:- av kollega. Den har stått i garage från samma år skulle jag gissa på så ett par nya sulor och linda sen ett perfekt pendlaråk!
Visa bilaga 576222
Hä. Han sa en hundring. Jag tyckte det lät för billigt så jag gjorde en antiprutning upp till 200 och la på 3 spänn för extra krydda ;)Grattis, bra köp! Men varför gick kollegan inte med på 200kr jämnt?