Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
När jag läst på nätet så verkar det som att SRAM stängde ner en av sina fabriker i kina och att LTWOO är resultatet av vad som händer när man lämnar före detta anställda som har kvar sina kunskaper, dom startar upp en konkurrerande verksamhet som grundar sig i vad dom lärt sig hos sin förra arbetsgivare.de där e förmodligen nattskiftets alster från fabriken som tillverkar srams delar ;) gissningsvis med lite sämre material sämre kvalitetskontroll o större toleranser än sram
www.thecyclelogist.com
Nyfiken på vad du tycker nu när du kört på Ltwoo ett tag.Igår kom prylarna. Sakerna var inslagna med bubbelplast, papp och påsar och packade i en liten brun wellpapp kartong, dvs inga onödiga emballage förutom till kedjan som låg i en mindre egen pappersförpackning. Det fanns inte heller med någon form av dokumentation över huvud taget, men eftersom att den antagligen skulle varit på kinesiska så spelar det ingen roll.
Ny kassett vs den gamla:
Visa bilaga 580108
Fick använda den gamla låsringen då det den nya var lite längre och det kändes som att den ville bottna i bodyn, men det kan ju också ha berott på att det var lite smutts i sista gängvarvet eller något liknande.
Framdrev 34t på plats:
Visa bilaga 580109
Bakväxel:
Visa bilaga 580110
Sen så var kvällen slut. Det som återstår innan test är att korta kedjan en länk och klippa vajern, men i mekstället så växlar den i alla fall minst lika bra som den gjorde tidigare. Återkommer när cykeln testats på riktigt.
Cykeln i fråga har använts pinsamt lite, men hittills så fungerar den utan bekymmer.Nyfiken på vad du tycker nu när du kört på Ltwoo ett tag.
var köper du och vad kostar det?Vi har en specialized rockhopper med 3x9 i familjen som inte används mycket men som skall uppdateras till singelklinga.
Har någon provat LTWOO AX11 som ser ut att vara en sram kopia?
Jag handlade från aliexpress och det kostade en tusing ungefär har jag för mig.var köper du och vad kostar det?