Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på landslagets kräftgång på sistone är väl frågan snarast om svenskar kan spela fotboll.Kan Stockholmare ens spela fotboll?
Dom var i Degerfors igår?
Rätt stort lågvattenmärke att slänga in i denna tråd va?
Ja, man vet ju inte att det är en Stockholmare. Kan lika väl vara en värmlänning.Rätt stort lågvattenmärke att slänga in i denna tråd va?
Såklart, tänkte att alla stockholmsbrott kopplade till fotboll passade i tråden.Ja, man vet ju inte att det är en Stockholmare. Kan lika väl vara en värmlänning.
Fast nu var det de hemlösa och de utsocknes som möttes. Självklart går det som det går.Ja, vad är det för fel på folk?
![]()
Skandal i Stockholmsderbyt: ”Full kalabalik”
Tio minuter återstod av Stockholmsderbyt mellan Djurgården och AIK. Då slängdes en bengal in på läktaren och matchen avbröts. – Det är katastrofalt. Det sitter barnfamiljer, det är små killar och flickor, säger Magnus Eriksson.www.aftonbladet.se
"Go stämning!" Kan de inte dra av ett mål för varje avbrott pga läktaridioti?Ikväll var det Norrköpings tur att få besök av Stockholmsdräggen…
![]()
Norrköping-Djurgården stoppades tillfälligt - Allsvenskan - Fotbollskanalen
Mötet mellan Norrköping och Djurgården avbröts tillfälligt. Anledningen? Flera fyrverkeri-pjäser avfyrades från bortaklacken.www.fotbollskanalen.se
Är stockholmsfjollor ersatt av stockhomsdrägg? Känner att jag vill hålla mig uppdaterad i den allmänna bilden av Stockholmlare.Ikväll var det Norrköpings tur att få besök av Stockholmsdräggen…
![]()
Norrköping-Djurgården stoppades tillfälligt - Allsvenskan - Fotbollskanalen
Mötet mellan Norrköping och Djurgården avbröts tillfälligt. Anledningen? Flera fyrverkeri-pjäser avfyrades från bortaklacken.www.fotbollskanalen.se
Tror de flesta som bor i någon valfri byhåla känner att båda varianterna funkar.. ?Är stockholmsfjollor ersatt av stockhomsdrägg? Känner att jag vill hålla mig uppdaterad i den allmänna bilden av Stockholmlare.
Ja, visst är det maffigt med spelavbrott. Mer sånt.Tyckte ändå att det var rätt maffigt
Nejdå, se det som en komplettering, inte en ersättning. De som tycker det är en finfin idé att störa och bråka är drägg och eftersom de oftast är från Stockholm är de således stockholmsdrägg. Klart som korvspad.Är stockholmsfjollor ersatt av stockhomsdrägg? Känner att jag vill hålla mig uppdaterad i den allmänna bilden av Stockholmlare.
Aha ok. Malmö och Göteborg har ett gäng pigga Killar, får dom också bada i ditt korvspad ?Nejdå, se det som en komplettering, inte en ersättning. De som tycker det är en finfin idé att störa och bråka är drägg och eftersom de oftast är från Stockholm är de således stockholmsdrägg. Klart som korvspad.
Med Kristianstadgänget som kastade bangers på hockeyn då.Aha ok. Malmö och Göteborg har ett gäng pigga Killar, får dom också bada i ditt korvspad ?
Tror att vi behöver en större kastrull.Med Kristianstadgänget som kastade bangers på hockeyn då.
Jag tror vi behöver flera kastruller, det blir så bråkiga kastruller annars. En väldigt liten för Kristianstad, en större modell till Malmö resp Gbg och en stor rackare, tänk modell trollgryta, för att rymma sthlms bidrag.Tror att vi behöver en större kastrull.
Vad bra, då har du lite att pyssla med !Jag tror vi behöver flera kastruller, det blir så bråkiga kastruller annars. En väldigt liten för Kristianstad, en större modell till Malmö resp Gbg och en stor rackare, tänk modell trollgryta, för att rymma sthlms bidrag.
Jag trodde att den samlade bilden var att Hammarby fans bara bestod av inflyttade från Leksand.Nejdå, se det som en komplettering, inte en ersättning. De som tycker det är en finfin idé att störa och bråka är drägg och eftersom de oftast är från Stockholm är de således stockholmsdrägg. Klart som korvspad.
Nä, alldeles nöjd med Stockholmare, då känner jag mig inte träffad.Så tråden borde alltså heta ”Vad är det för fel på Leksingar när det kommer till fotboll”?
Inte jag heller. Och då är jag ändå född här.Nä, alldeles nöjd med Stockholmare, då känner jag mig inte träffad.
Vad är det för fel på Leksand när det kommer till att försöka spela hockey??Så tråden borde alltså heta ”Vad är det för fel på Leksingar när det kommer till fotboll”?
Känns ungefär lika relevant och underbyggt som Torbjörn Tännsjös inlägg om dopingsproblematiken![]()
DEBATT: Låt lagkaptenen skamma våldsamma supportrar
Det finns flera gratis metoder för att komma åt läktarvåld. Om maskerade supportrar gjorde att laget förlorade skulle andra fans snabbt tvinga av dem masken, skriver nationalekonomen Olof Johansson-Stenman.www.expressen.se
Jag har väntat så länge på just den här dan...Det är uppenbarligen dräggsäsong igen. Delade vagn med ett gäng fulla aik:are som uppenbarligen tycker att det är helt ok att slå sönder en tunnelbanevagn, hota och håna en lirare med grönvit halsduk etc. Bytte tåg och hamnade med Bajen-fans som också kände ett starkt behov av att uttrycka sitt hat. Men ändå flera resor bättre än aik:arna.
Folk har fått helt fel uppfattning om fotbollshuliganer.Man kan ju tycka att dom borde komma bättre överens ?
Visa bilaga 613354
Uppenbarligen inte.Kan Stockholmare ens spela fotboll?