Lejon
Aktiv medlem
Visa din Cannondale
Vore ju trevligt om de lagt en 5 hektos vikt i ramen som jag bara kan plocka ur :-)Ligger vikten i ramen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vore ju trevligt om de lagt en 5 hektos vikt i ramen som jag bara kan plocka ur :-)Ligger vikten i ramen?
Vann jag någon? ?Ok, du vann med den Raven :)
Är det corratec däck jag ser. Var fan inte igår man såg sådanaCannondale super raven 1999s Metallica blue.
Cannondale caad 3.
Japp.. Corratec Diamant-GripÄr det corratec däck jag ser. Var fan inte igår man såg sådana
Vill minnas att de var rätt bra. LättrullatJapp.. Corratec Diamant-Grip
Alla 1,95" däck rullar förhållandevis lätt.Vill minnas att de var rätt bra. Lättrullat
Jo men dessa har hissat lite mönster i mittenAlla 1,95" däck rullar förhållandevis lätt.
Tror aldrig jag har ägt en Cannondale utan bucklor, mina nuvarande två har det dom med. Ignorera dom och cykla på och var glad.Hittade en caad9 på blocket. Upptäckte när jag kom hem att den har en liten buckla på överröret, lite irriterande att jag missade den på plats. Vet någon om det går att reda ur en mindre ”ding” med typ kylspray?
Min första Cannondale med buckla av tre! Den syns knappt och påverkar inget men vetskapen gör en lite irriterad.Tror aldrig jag har ägt en Cannondale utan bucklor, mina nuvarande två har det dom med. Ignorera dom och cykla på och var glad.
Nej, jag har köpt mina reservdelar från: https://www.cannondale-parts.de/Någon som handlat på Cannondalespares.com? Seriöst företag?
Cannondale Spares | UK-based Cannondale Experts
Cannondale bike parts and spares, Cannondale framesets, Cannondale accessories and Cannondale clothing from the UK. Exploded Views and Parts Lists.www.cannondalespares.com
Ok, tack. Kollar där också!Nej, jag har köpt mina reservdelar från: https://www.cannondale-parts.de/
Har handlat växelöron där för en månad sen. Snabb hantering och leverans som sen fördröjdes pga tullhantering (inte deras fel).Någon som handlat på Cannondalespares.com? Seriöst företag?
Cannondale Spares | UK-based Cannondale Experts
Cannondale bike parts and spares, Cannondale framesets, Cannondale accessories and Cannondale clothing from the UK. Exploded Views and Parts Lists.www.cannondalespares.com
Tack! Håller med, det lirar bra!Snygg!
Kul med Campagnolo på en Cannondale. ?
Campagnolo lirar alltid!Tack! Håller med, det lirar bra!
Snyggt! Men tyvärr så behöver jag ett för 26mm klämma...Ritchey har ganska bra styren
Riktigt snygg cykel.Min R2000 med Campa Centaur 10-speed. Hade gärna haft ett lite kompaktare styre men svårt att hitta något i rätt stuk till rimligt pris.
Visa bilaga 587384
Är det kanske ramen innan caad 3 kom 1997?
alltså en 1996 årsmodell.
Vad skiljer den från Supersix hi-mod?När Musette som jag jobbar på började sälja Cannondale firade jag med att bygga ihop en SuperSIX Evo Leichtbau. Bästa lvgcykeln jag någonsin haft eller ens provat :DVisa bilaga 592823
Framförallt vikten.Vad skiljer den från Supersix hi-mod?
Om någon, så du. Chapeau!När Musette som jag jobbar på började sälja Cannondale firade jag med att bygga ihop en SuperSIX Evo Leichtbau. Bästa lvgcykeln jag någonsin haft eller ens provat :DVisa bilaga 592823
Löjligt snygg. Hade dock valt en svart krans.När Musette som jag jobbar på började sälja Cannondale firade jag med att bygga ihop en SuperSIX Evo Leichtbau. Bästa lvgcykeln jag någonsin haft eller ens provat :DVisa bilaga 592823
lättare ram så annan kolfiber.Vad skiljer den från Supersix hi-mod?
Tack, såg det när jag snokade runt. Numrerad serie, coolt att du/ni fick tag i en. Lika styv som vanliga? UCI-godkänd?lättare ram så annan kolfiber.
Men vad vääägde ramen!!Minst lika styv som den förra jag hade ja. UCI-godkänd ja, Uran körde en på Touren bl.a. Sålt 2 faktiskt :)
689gMen vad vääägde ramen!!
Kan det vara den lättaste ram du haft? Smyg följer dig på Instagram för att se dina fina byggen.
Lättaste ramen ja, men bara 4e lättaste cykelnKan det vara den lättaste ram du haft? Smyg följer dig på Instagram för att se dina fina byggen.