Eurosport player

wasa48

Ny medlem
Eurosport player
Har beställt Eurosport player för att kunna se tdf men får fel språk/kommentatorer. Någon som vet hur man ändrar till svenska kommentatorer?

/K

Eurosport player
Krävs nog viss skicklighet då det, i alla fall för mig, fungerat perfekt hela våren/sommaren och nu när man ska börja kolla på riktigt så ballar dom bort det. :P

Eurosport player
Fel ljud i windows, rätt i android och ios för mig. Försökte höra av mig till supporten via deras webformulär men får ett felmeddelande när jag försöker skicka iväg mina klagomål.

Eurosport player
jag hade exakt samma problem för två år sedan på E-player. Då tog det ett par dagar innan man fixat problemet, hoppas det går snabbare idag. Suger verkligen med fel språk under en av årets höjdpunkter.

Senast ändrad:
Eurosport player
jag hade exakt samma problem för två år sedan på E-player. Då tog det ett par dagar innan man fixat problemet, hoppas det går snabbare idag. Suger verkligen med fel språk under årets en av årets höjdpunkter.

Eurosport player
Vacchi la precis in följande på Facebook: "Har ställt frågan och dom jobbar på att det ska vara svensk kommentering på Esp Player. I alla fall i Sverige :-)"

Eurosport player
Tittar på dansk TV2 där man sänder hela tdf föredömligt. Eurosport däremot höjde avgiften med 20 spänn/mån, och så får man det här! Tack för att ni sabbat hela öppningen av tdf 2013.

Eurosport player
Jazz73 skrev:
-------------------------------------------------------
> Just nu kör jag bild på dator och ljud från
> mobilen.
> För via appen har jag vacci å Adamsson

Tack för tipset!

Eurosport player
Italienska i webbläsaren och svenskt ljud men ingen bild under nån minut i mobilen tills det lägger av att fungera där också. Värdelöst.

Eurosport player
Nu börjar sändningen men givetvis kvarstår problemen. Skrev till kundtjänst men det lär tyvärr hjälpa föga då dom redan har fått pengarna. Återstår att se om man ens får ett svar.

Eurosport player
gosh. samma strul med appen för mig. började snurra på telefonen nu iaf. stendött på paddan. skitprodukt! fascinerande att den fungerar före och efter TdF :E

Eurosport player
Mitt funkar bra idag som tur är, hade blivit vansinnig över att behöva vara uppe ikväll (också)o kolla på reprisen.. På android-tvsticka, inte behövt kolla nån annan väg.

Eurosport player
Roberto Vacchi: "Fortfarande problem med Player. Har påpekat detta återigen och dom fortsätter med att försöka lösa problemet."

Eurosport player
nej nu skiter jag i det här, får tanka en engelskspråkig rip senare för jag står inte ut med detta jävla gnat på italienska och ryska man inte förstår ett skit av iaf. Ät skit och avlid i en grop, eurosport.

Eurosport player
bic skrev:
-------------------------------------------------------
> nej nu skiter jag i det här, får tanka en
> engelskspråkig rip senare för jag står inte ut
> med detta jävla gnat på italienska och ryska man
> inte förstår ett skit av iaf. Ät skit och avlid
> i en grop, eurosport.

he, he. Fast jag tycker gott de kan få överleva o fortsätta äta skit i gropen. Att få avlida känns för barmhärtigt

Eurosport player
Vad är det för j#%€$vla sk#%^€$t ES börjat med med popup reklam som måste klickas bort. Värsta Youtube. Detta för en betalkanal.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    56.9 KB · Besök: 48
Tillbaka
Topp