Visa din Miyata!
Jag önskar att det vore så väl - jag hoppas men kan inte lova att 2023 bär mer cykling men färre cyklar i sitt sköte - men trots att jag både har sålt Passrännar’n och skänkt bort en annan gen. 2:a under året så har också Tuppgöken, Kryssar’n och Donna tillkommit.Du gick minus under året!?
Donna är en rolig sak, ungefär som den överårige playerns Beach Buggy, opraktisk men rolig att dra en repa nån gång ibland och sprätta grus med (och det är i all uppriktighet en icke obetydlig del av den cykling jag i praktiken får till så länge grabben ”är i den åldern” som det brukar heta). Däremot inget som kan hoppas på att bli uttaget till OS-truppen när det blir tal om planerad långåka.
Kryssar’n och Tuppgöken däremot, de är var och en på sitt sätt the baddest. Som @n3wton och hans tankar om en cykel som skulle kunna bära upp en kostymklädd cyklist utan att det ser ännavänt ut.
Tack även du för en stor del i det du beskriver ovan. Jag håller i övrigt med om vartenda ord och är tacksam för de goda vänner och dåliga idéer om tråden har gett mig. Mer av samma 2023 tack!Jag har sålt två och fått en stulen. Ändå gick jag plus. Fantastiskt.
I alla fall och helt ärligt: Den här tråden har gett mig så mycket positivt under 2022. Motion, kunskap, förströelse och lycka.
Men framförallt nya kompisar. Såg inte det komma när jag köpte en 712 för 300 spänn i Biskopsgården.
Tack alla.![]()