Jag kör med V1 för pendling, mtb, racer, långcykling/bikepacking. Aldrig haft några bekymmer.
- Minnet har aldrig blivit fullt trots att jag har många/långa rutter inlagda. Smidigt att skriva in en adress och få en rutt dit (som funkar någorlunda bra, men risk för att man hamnar på en stig med landsvägscykeln..). Supersmidigt att synka via Strava - gör en rutt i Strava - plopp så har du den i enheten.
- Knapparna fungerar hundraprocentigt. Jag cyklar ofta i regn och då tänker jag ibland på att det står lite vatten i underkant av de försänkta knapparna, men det har aldrig haft någon påverkan på funktionen.
- Jag saknar ibland att kunna panorera i kartan (på ett smidigt sätt). Tydlig navigering - har många MÅNGA gånger cyklat tillsammans med folk som kör 1030 och inte fattat var vi ska när jag själv upplever det som glasklart (kan ju också bero på otalang från de andras sida).
- Navigerar emellanåt under en heldag, och då vill jag ladda på natten. Aldrig upplevt att jag haft problem med batteritid mao.
- Aldrig upplevt att jag haft dålig gps-mottagning, men då kör jag sällan Strava-segment på tid i skogen (där jag antar att de som upplever problem ibland missar spårningen). För navigering är det verkligen inget problem med gps-mottagningen!