Blockettråden 2

Blockettråden 2
IMG_20230502_115005.jpg

Blockettråden 2
Den där var på tradera för ett drygt år sen. Samma bild fast i bra upplösning, lägre pris, bättre beskrivning och inte i sollentuna har jag för mig. Priset var för högt då med men blir nyfiken på historien bakom allt här...

Blockettråden 2
Godmorgon gänget! Om någon råkar se en Genesis day one 10 på market place (har inte facebook) så hojta gärna. Det är högst sannolikt min. Hittade nämligen bara mitt lås kapat i cykelförrådet imorse när jag skulle cykla till jobbet.
Du kan ju skaffa ett konto anonymt så du har koll på marketplace, för det är rätt troligt att den dyker upp där.

Blockettråden 2
Godmorgon gänget! Om någon råkar se en Genesis day one 10 på market place (har inte facebook) så hojta gärna. Det är högst sannolikt min. Hittade nämligen bara mitt lås kapat i cykelförrådet imorse när jag skulle cykla till jobbet.

Blockettråden 2
Tycker ändå att man skall få sätta vilket pris man vill på saker som man säljer, men 500 SEK över nypris känns som det blir en smula svårsålt.
Fast om någon som bor i närheten och är i akut behov av reglagen, då kan det vara en bra deal ändå.
Skärmavbild 2023-05-12 kl. 11.09.47.png

Tillbaka
Topp