Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ju tyvärr det luriga med alla roliga byggen som man lagt tid på.Fet men svårsåld för sitt bruksvärde tror jag! Lycka till!?
@Rompa några kommentarer? ?Lite lustigt när man skriver
"är man seriös RINGER man"
Men glömmer att lägga till ett telefonnummer
Visa bilaga 623110
Du kan ju skaffa ett konto anonymt så du har koll på marketplace, för det är rätt troligt att den dyker upp där.Godmorgon gänget! Om någon råkar se en Genesis day one 10 på market place (har inte facebook) så hojta gärna. Det är högst sannolikt min. Hittade nämligen bara mitt lås kapat i cykelförrådet imorse när jag skulle cykla till jobbet.
En ytterligare sållningsprocess? Man ska lista ut numret för att få ringa? ?Tror de som både är serösa och villiga att ringa på en annons 2023, de har redan numret.
Fin cykel, men vad står förkortningen dam för?![]()
Säljes: Monark klassisk damcykel
Klassisk damcykel tillverkad av cykelfabriken MONARK i Varberg med fint välhållna originaldelar, lackade f&auhappyride.se
Tror det är nåt svärordFin cykel, men vad står förkortningen dam för?
Fin cykel, men vad står förkortningen dam för?
Det måste vara nån typ av nederländsk multisportcykel.På nederländska är det ingen förkortning, men ett spel med skivor på ett bord.
Det är Austin Killips gamla cykel.![]()
Säljes: Monark klassisk damcykel
Klassisk damcykel tillverkad av cykelfabriken MONARK i Varberg med fint välhållna originaldelar, lackade f&auhappyride.se
Ju fler cyklar det inte suttit på desto bättre.Vad är bättre? Hjul som har suttit på en av tre cyklar eller hjul som har suttit på en av fem cyklar?
![]()
Säljes: Bontrager Aeolus XXX 4 TLR Disc
Säljer ett perfekt hjulset av högsta kvalitet! Tubeless, Säljes Utan Kasett och Centerlock skivor! Ethappyride.se
Godmorgon gänget! Om någon råkar se en Genesis day one 10 på market place (har inte facebook) så hojta gärna. Det är högst sannolikt min. Hittade nämligen bara mitt lås kapat i cykelförrådet imorse när jag skulle cykla till jobbet.
Intressant! Nu vill man höra hur det går...![]()
Säljes: Genesis day one
Bra bruksskick förutom skevt bakhjul. Det mesta är originaldelar. Pedaler, kedja och däck är utbythappyride.se
Varför blir ju uppenbart![]()
Säljes: DT Swiss XR331 hjul
Testar här innan dom hamnar på Happyride Ett par aluminium hjul 29’ DT Swiss XR331 rimms Tune kohappyride.se
Man blir ju nyfiken på var han testade först? Och varför?
Inte min tyvärr! Rätt märkligt sammanträffande ändå.![]()
Säljes: Genesis day one
Bra bruksskick förutom skevt bakhjul. Det mesta är originaldelar. Pedaler, kedja och däck är utbythappyride.se
Men nu har du läge att köpa ersättaren..Inte min tyvärr! Rätt märkligt sammanträffande ändå.
Om storleken var rätt så.Men nu har du läge att köpa ersättaren..
Det finns fan inget hopp för mänskligheten längre.
Hade d vart för ett ciggpaket hade ja köpt direkt!Visa bilaga 624721Det finns fan inget hopp för mänskligheten längre.
Får börja med cigarrer och hitta ett märke dom matchar innerdimensionen på styret.Hade d vart för ett ciggpaket hade ja köpt direkt!
”Världens lättaste”?
Bra luft i däcken?Ganska styvt påstående från någon som inte ens verkar ha vägt cykeln.
Han avser framdämparen. Den är dämpad på båda sidor (Full suspension), inte bara på ena sidan som är vanligt på cannondale
Låter logiskt, för nån som inte vet vad fs är?.Han avser framdämparen. Den är dämpad på båda sidor (Full suspension), inte bara på ena sidan som är vanligt på cannondale
Det är ju ändå sram?Tycker ändå att man skall få sätta vilket pris man vill på saker som man säljer, men 500 SEK över nypris känns som det blir en smula svårsålt.
Fast om någon som bor i närheten och är i akut behov av reglagen, då kan det vara en bra deal ändå.
Visa bilaga 625207
Ja, det är klart. Hoppas man får med ett klistermärke i alla fall!Det är ju ändå sram?
Ehm... vart hittar du dem för 3500 nya?Tycker ändå att man skall få sätta vilket pris man vill på saker som man säljer, men 500 SEK över nypris känns som det blir en smula svårsålt.
Fast om någon som bor i närheten och är i akut behov av reglagen, då kan det vara en bra deal ändå.
Visa bilaga 625207