cerro
Aktiv medlem
Vajertång
100 vajrar på 10 år, 300 på 30år. Skönt att slippa fundera på en ny tång :)Tycker ändå det är lite dyrt för att klippa max 10 vajer om året. Jag har dock inte testat på grövre än cykelvajer
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
100 vajrar på 10 år, 300 på 30år. Skönt att slippa fundera på en ny tång :)Tycker ändå det är lite dyrt för att klippa max 10 vajer om året. Jag har dock inte testat på grövre än cykelvajer
Växelvajer :) Om du inte kör trådlöst såklart.Man klipper ju nån bromsvajer ibland, men nästa cykel blir man väl påtvingad skivbromsar så då finns ju inte nåt behov av vajertång längre.
Jag hade "tur", min biltema har nog klippt en bra bit under det, och nu blir det kast och trådigt, så nu finns det en ännu oprövad Knipex hemma.Har en biltematång som lätt klippt 100+ vajrar, bromshöljen och hydralslang utan några problem.
Jag är lite besviken, för jag ville ha en anledning att köpa en knipex
Kan nog hålla med där....hade jag inte hållit på med Mc-vajer utan bara till cyklar hade jag nog inte köpt en Knipex.Tycker ändå det är lite dyrt för att klippa max 10 vajer om året. Jag har dock inte testat på grövre än cykelvajer