Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grejt! Men klubbtillhörigheten på iaf longer solo har blivit lite fel. Team Diabetes Riders ska vara på mig.Nu hittar man kartan på unmapping.cc
Är det så att kartan ser ut som ett smalt fält till vänster på sidan behöver man tömma sin webläsare på kakor eller ladda om sidan hårt. (cmd+shift+r) på mac eller (ctrl+shift+r) på pc, gissar jag.
Det funkar iaf på desktop.Fixar mobil imorgon bitti!Nu ska mobil funka också.
Aha, vad trist. Jag har inget sätt att administrera detta själv. Men kan se till att rätt person får veta. Kör hårt nu :-)Grejt! Men klubbtillhörigheten på iaf longer solo har blivit lite fel. Team Diabetes Riders ska vara på mig.
Tack! Finns det möjlighet lägga in FMC-kartan även på sidan www.unmappingsweden.se? Det är den webbsidan dotwatcher länkar till.Nu hittar man kartan på unmapping.cc
Är det så att kartan ser ut som ett smalt fält till vänster på sidan behöver man tömma sin webläsare på kakor eller ladda om sidan hårt. (cmd+shift+r) på mac eller (ctrl+shift+r) på pc, gissar jag.
Ledsen Thomas. Korrigerat. Upptäckte det i natt men kom inte in på admin då.Grejt! Men klubbtillhörigheten på iaf longer solo har blivit lite fel. Team Diabetes Riders ska vara på mig.
Skratt och stöön. De har även skrivit en starttid som aldrig har varit aktuell. Adressen var iofs det första gången jag kontaktade dem. Jag ber dem ändra.Tack! Finns det möjlighet lägga in FMC-kartan även på sidan www.unmappingsweden.se? Det är den webbsidan dotwatcher länkar till.
Inget YouTube i år.Gå det att följa typ på youtube?
Tack! Finns det möjlighet lägga in FMC-kartan även på sidan www.unmappingsweden.se?Nu hittar man kartan på unmapping.cc
Jag ordnar det efter jobbet!Tack! Finns det möjlighet lägga in FMC-kartan även på sidan www.unmappingsweden.se?
#8 tänker sova i Arvidsjaur lika länge som en ordinär natt. Bör nå fram dit till kl 21.25 mil in strax och farten har gått ner, gissar terrängen tuffat till sig.
Första vilan blir rimligtvis ikväll?
Jag har inte förstått, vad innebär det att dom ska cykla "shorter/pair"?Kör Skoda cycling team klunga eller har jag inte fattat skalan? Verkar som alla inledde racet med att sova och ligger nästan sist nu. Intressant taktik oavsett
Även "korta" är "hela Sverige"Jag har inte förstått, vad innebär det att dom ska cykla "shorter/pair"?
Sociala medier förstod jag det som dom skulle cykla "hela sverige"?
Från FAQnJag har inte förstått, vad innebär det att dom ska cykla "shorter/pair"?
Sociala medier förstod jag det som dom skulle cykla "hela sverige"?
Jag kan säga som så att SCT har kontaktat oss för att delta som en del av deras marknadsföring av cykling, en ny variant som kräver mer och annat än ett snabbt eller långsamt varv runt Vättern gör, samt marknadsföring av bilarna; de önskade egentligen att få cykla i en sexmannaklunga rent formellt men jag var inte sugen på att skapa en sådan klass eftersom jag inte trodde att några fler sexmannalag skulle dyka upp i år; inget av lagen har ambitioner att komma först utan planen är i grunden att alla ska utnyttja maxtiden (det kan eventuellt bli fri fart om några dagar).Nu har jag följt detta i några timmar. Utifrån hur de roterar i gruppen med Skoda verkar det onekligen så att de kör i klunga. Först ligger någon fram och trycker därefter hamnar samma person längst bak trots att partnern ligger mycket längre fram. På replayen syns det desto tydligare att de kör på samma kordinater.
Finns det en kategori för lag att köra? Är det inte så att det är solo eller i par?
Edit: Kollade deras Instagram. Verkar som de är relativt öppna med att de cyklar som ett lag. Här är en skärmdump från en film de lagt upp på sidan från följebilen
Ja, absolut!Super Peter, tack för svaret. Ska ju köra den kortkorta med @el_gabri nu i helgen så det är framför allt därför jag undrar vad som gäller. Men visst är det unsupported annars?
Lycka till från Hestra förresten! Vi ses på lördag.Super Peter, tack för svaret. Ska ju köra den kortkorta med @el_gabri nu i helgen så det är framför allt därför jag undrar vad som gäller. Men visst är det unsupported annars?
Ser fram emot det. Bra fixat!Lycka till från Hestra förresten! Vi ses på lördag.
Edit: jag var nog lite optimistisk. Innan kl 21 är ruggigt starkt kört med tanke på bla vind och höjdmeter.Väldans vilket tempo de hålls i täten(samt låg stopptid)
Jag gissar att första ekipaget landar i Arvidsjaur (CPT1) kl 20.18.
Kämpa på!
Var hittar du var de olika CPTs är?För de som är på väg mot CP1 ikväll kommer här de matställena som verkar vara öppet efter kl 21:
Allt inom ca 1 km från CP1.
ICA och COOP stänger kl 23.
Laponiakåtan restaurang Hotell Laponia stänger kl 22.
Det kan faktiskt bli 20.30Edit: jag var nog lite optimistisk. Innan kl 21 är ruggigt starkt kört med tanke på bla vind och höjdmeter.
@Petert kan nog ha ett bättre svar, men jag går in här http://www.unmapping.cc/#frequentlyaskedquestionsVar hittar du var de olika CPTs är?
Exakt var kontrollerna är har endast deltagarna fått veta men det är inga hemligheter:@Petert kan nog ha ett bättre svar, men jag går in här http://www.unmapping.cc/#frequentlyaskedquestions
och går på fliken Live.
Där hittar du bla de olika CP:en på kartan.
Just nu solsken och fjäderlätta moln. En fin plats att vara på.Läste om åska tidigare ikväll.
Någon som vet hur vädret ser ut in mot Arvidsjaur?
Idag;Läste om åska tidigare ikväll.
Någon som vet hur vädret ser ut in mot Arvidsjaur?
Tyckte jag hörde att https://www.instagram.com/mattiashargin/ skulle försöka göra det.Är det någon av deltagarna som lägger upp "stories" på instagram som så många gör på TD/TCR? Alltid kul att följa.