Absolutjohan
Medlem
Har Syncros styrstammar till 35mm styren?
Som rubriken lyder. Vill byta styrstam på Scott Ransom till 35 mm Clamp. Men hittar ingen på nätet.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns bara 31,8 där. Konstigt för dom säljer ju styren som är 35 mm.Här är alla deras styrstammar: https://www.syncros.com/se/en/products/syn-mountain-cockpit-stems
Fast det blir ändå svårt att trycka in ett 35mm rör i ett 31.8 mm hål. Tror det kan påverka garantinInte kan dom 3 millimetrarna ställa till det? Möjligen lägga in en mjuk plastbit, från en lampmonteringssats eller något.
Och när jag kollar, som hastigast förstås, så använder de Scott Ransom jag kan se de styrstammar (stems) Syncros redovisar under Mountain bike.
Det är inte något hål. Man sammanfogar två halvcirkelformer runt röret eller styret.
Hittar inga styren som passar i 35mm styrstam alla är för 31.8 som jag hittarFinns bara 31,8 där. Konstigt för dom säljer ju styren som är 35 mm.
Kan ju ha missat något, men vid en snabb googling ser det ut som Syncros bara har 31,8 mm styren, och 31,8 mm styrstammar. Mao behöver du en 35mm styrstam är den inte till ett Syncros-styre, då behöver väl inte stammen vara Syncros?
OK ignorera mitt tidigare inlägg :-)![]()
Syncros handlebar AM1.0 CB, Mini Rise, 35mm
The Syncros AM 1.0 carbon handlebar is made from high-modulus carbon fibres and guarantees precise, secure steering.www.fitstore24.com