Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Briljant, men han verkar ha en alkoholtolerans som ett spädbarn med tanke på att flaskan är full och glaset orört....
Men de första två flaskorna kanske är tomma ?Briljant, men han verkar ha en alkoholtolerans som ett spädbarn med tanke på att flaskan är full och glaset orört....
Vore det inte mer rimligt att ifrågasätta sanningshalten i memen i inlägg #1727 , där två sköldpaddor snortar och dricker burköl?Briljant, men han verkar ha en alkoholtolerans som ett spädbarn med tanke på att flaskan är full och glaset orört....
Du kan ha en poäng. Min källkritik har sina brister… ?Vore det inte mer rimligt att ifrågasätta sanningshalten i memen i inlägg #1727 , där två sköldpaddor snortar och dricker burköl?
Det roliga var ju att han betalat för winrar
Fanns det såna personer?Det roliga var ju att han betalat för winrar
Höööög igenkänningsfaktor!
Kvinnorna i min familj brukar förmedla sitt missnöje med att smälla hårt i toasitsen istället. Men ja, ett badrum fullt av produkter varav fem inkl tandkräm är mina, rätt så likt bilden.Höööög igenkänningsfaktor!