Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grabben har börjat cykla på riktigt och jag skulle behöva en XC raket.Såg att den var ute till salu nu, varför säljer du den? :)
Ja då förstår jag, kul!Grabben har börjat cykla på riktigt och jag skulle behöva en XC raket.
Man kan inte köpa ny cykel varje år, något måste säljas med ?
Marknaden verkar trög dock kanske får fila lite mer på denna
Sålde min stoic precis. Tog ett par månader innan jag hittade rätt köpare. Så väldigt trög marknad nuGrabben har börjat cykla på riktigt och jag skulle behöva en XC raket.
Man kan inte köpa ny cykel varje år, något måste säljas med ?
Marknaden verkar trög dock kanske får fila lite mer på denna
Ja det är inte lätt att få något extra för utbytta delar heller… lite synd för det är en sjukt kompetent cykel.Sålde min stoic precis. Tog ett par månader innan jag hittade rätt köpare. Så väldigt trög marknad nu
Jag sålde min på några dagar innan sommaren. Beror vad man lägger ut dem för med, vad fick du för den?Ja det är inte lätt att få något extra för utbytta delar heller… lite synd för det är en sjukt kompetent cykel.
Jag har lagt ut den för 15, allt som allt så har den kostat 24 lax med allt tillJag sålde min på några dagar innan sommaren. Beror vad man lägger ut dem för med, vad fick du för den?
Ok sålde min betydligt billigare ?, hadebara köpt en bättre begagnat revelation, nytt styre, pedaler och dropper. Sålde för 9500Jag har lagt ut den för 15, allt som allt så har den kostat 24 lax med allt till
Ok sålde min betydligt billigare ?, hadebara köpt en bättre begagnat revelation, nytt styre, pedaler och dropper. Sålde för 9500
9papp är väl lite väl högt? Är varken i stål eller med ramväxel.Med tanke på att det ligger 700 cyklar på köp o sälj får man nog anpassa sitt pris om man vill sälja, tyvärr. Rimligt med 9 papp för en sådan cykel.
9papp är väl lite väl högt? Är varken i stål eller med ramväxel.
Tror jag lägger ut den för 7
Jo så blir det nog.Nu var ju kommentaren på den ouppgraderade cykeln som Bofinken sålde. 15 är väl helt rimligt med de kompontenterna du har. Mer en tanke om att det känns som många får göra en förlustaffär på försäljningar nu. Lite upphausade priser under pandemin så många som köpt dyrt och nu tuffare för handlarna som måste rea nya cyklar redan under sommaren. Gissar på ännu större reor i höst och då ännu svårare att få begagnat sålt.
Jag vill ju bara inte bli blöt om fötterna, ryggen och rumpan är skit samma…
Också en lösning:
Visa bilaga 589455