mzi
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Gör cyklingen mer spännande med en sådan här tuta på jonnen!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
? Bättre än att du slår över ?Skön känsla när man får mätaren slå över på en cykeltur :)
![]()
Nya på ormberget?Lite pumptrack idag
Visa bilaga 647347
Precis, första gången jag provar den.Nya på ormberget?
Ensamtid (den berömda) med Stig och Bettan ?Visa bilaga 647497.
Nej, det är ett stenbrott så minst sagt brant ?Kan man cykla ner i gropen i bakgrunden?
Hjälp en lantis, Flobban= Flottsbro? Flemmingsberg? Filipstad?
Flottsbro, Stockholm ja :)Hjälp en lantis, Flobban= Flottsbro? Flemmingsberg? Filipstad?
Jamen lampan funkade ju, det kunde ha varit värre ?Fire timer senere så det slik ut. Altfor brant til å sykle. Jeg var drit sulten, sykkelen veier 28+ kilo, det var brant oppover og jeg siklet ukontrollerbart fordi jeg vært sliten. Ekstremt vått og mye vassing i vann og gjørme da maxxgrip dekkene ikke hadde grep. Karakterbyggende.
Visa bilaga 647655
Jag använder ofta Mygga som effektivt medel mot myggor. Rekommenderas!En till fin cykelkväll! Men man måste undvika att stanna: bilden kostade mig åtminstone fem myggbett kring anklarna.
Visa bilaga 647887
brukar bara smaka apa dem därJag använder ofta Mygga som effektivt medel mot myggor. Rekommenderas!
![]()
MyggA Stick 50 ml | Apotek Hjärtat
Köp MyggA Stick 50 ml snabbt & enkelt från Apotek Hjärtat. Smidig leverans till ett apotek, ombud eller direkt hem.www.apotekhjartat.se
Du ska inte äta av det.?brukar bara smaka apa dem där
Den där flowlinjen är riktigt kul. Testade ni step-upen som är till höger innan det där hoppet i din bild?Det var tre år sedan vi var sist på Hagakulen. Så missade vi dirtområdet. Det var en stor success vid sonen nu!
Visa bilaga 648327