Visa din Miyata!

Visa din Miyata!
Mmmm fint! Kommer köra samma vevpartiet, nos, tillsammans ned campa centaur silver 11s på cusromramen som ska vara klar till oktober
Tack. Ja, det är ett elegant parti. Record-serien brukar ha väldigt vackra komponenter. Detta är Record Titanium-varianten men det enda som skiljer är titanbultar till bakväxeln, har jag för mig. Vevarna är för niodelat, gissar strax före millennieskiftet tidsmässigt.

Senast redigerad av en moderator:
Visa din Miyata!
Mina Exposures fick jag punka på nästan varje gång jag körde i blöta kändes det som. Sen efter lite drygt 2 säsonger var de utslitna och då satt de på en cykeln som jag inte tror jag cyklat mest på under tiden. Helt fruktansvärt usla däck. Tror jag försökte skänka bort ett par WTB Horizons här. Också usla däck fast på andra sätt. Ingen vill ha dem. JAg tycker allt i cykelvärlden faktiskt är ganska okej, jag kan cykla på allt, allt utom WTB däck

Visa din Miyata!
Mina Exposures fick jag punka på nästan varje gång jag körde i blöta kändes det som. Sen efter lite drygt 2 säsonger var de utslitna och då satt de på en cykeln som jag inte tror jag cyklat mest på under tiden. Helt fruktansvärt usla däck. Tror jag försökte skänka bort ett par WTB Horizons här. Också usla däck fast på andra sätt. Ingen vill ha dem. JAg tycker allt i cykelvärlden faktiskt är ganska okej, jag kan cykla på allt, allt utom WTB däck
Word.

Visa din Miyata!
Trist. Jag har också en uppsättning och punkade dem andra eller tredje rundan. På obarmhärtigt grus visserligen, men ändå.
Jag har ännu inte punkat på Jan Heines Compass/Rene Herse-däck
trots cykling på makadam(finns det mer obarmhärtigt grus?)
DSC_0976.jpg

Visa din Miyata!
från det ena till något annat; är det någon här hemma i trån' som är engagerad i uppstarten av cykelkökets nya lokal i göteborg? blir på medicinareberget Visa bilaga 652121
Vad kul! Jag var köksmästare på Vegagatan-tiden men flytt till söderförort och partner gjorde att jag tappade det. Saknar det dock. Nog svårt att vara köksmästare nu men hälsa på ska jag allt göra :)

Tillbaka
Topp